ellen :) Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 Hei lurte på om det var noen her som hadde fjernet en del av livmorhalsen? Skal gjøre dette til tirsdag og gruer meg veldig.
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 Hei lurte på om det var noen her som hadde fjernet en del av livmorhalsen? Skal gjøre dette til tirsdag og gruer meg veldig. Det er ingentingå grue seg til, du kjenner ingenting under inngrepet. Det som er vondt er prøvene før, og de er du jo ferdig med
Harlekin Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 Jeg har gjort dette, det kommer til å gå helt fint! Det er et veldig lite inngrep, og du er ute av sykehuset etter en times tid eller noe. Det gjør heller ikke vondt (som gjest sier er det vonde allerede overstått), selv om du selvsagt kan bli litt øm og blø litt etterpå. Lykke til!
ellen :) Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. mai 2009 Jeg har gjort dette, det kommer til å gå helt fint! Det er et veldig lite inngrep, og du er ute av sykehuset etter en times tid eller noe. Det gjør heller ikke vondt (som gjest sier er det vonde allerede overstått), selv om du selvsagt kan bli litt øm og blø litt etterpå. Lykke til! det var godt å høre, for kan si nervene er utenpå kroppen om dagen. takker så mye for beroligende svar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå