Gå til innhold

Til dere som trener ofte


Aurela

Anbefalte innlegg

I det siste jeg jeg jogget ca annenhver dag, og i går skjedde det utolige, jeg jogget to ganger på en dag! Og etter hver joggetur blir jeg jo svett og hopper i dusjen. Men, vasker dere håret hver gang? Håret mitt har blitt ganske fort fett i det siste, sikkert fordi jeg vasker det for ofte. Hvordan gjør dere det? Er det noen ganger dere bare skylle eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke alltid jeg vasker håret etter hver treningsøkt. Har ingen spesiell "regel" på det, men kommer mer an på hvordan jeg føler mitt eget ønske for det er, og hvilke planer jeg har resten av dagen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dusjer aldri om morgenen, men etter trening om kvelden, så da blir det bare en gang om dagen og jeg vasker alltid håret etter tren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg prøver å begrense shampoo-bruken til annenhver dag, så hvis det blir trening hver dag, skylder jeg bare godt med vann, og bruker balsam. Tar svettelukta det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men blir ikke håret deres veldig fort fett når dere vasker hver dag? Eller er det kanskje derfor dere vasker hver dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det siste jeg jeg jogget ca annenhver dag, og i går skjedde det utolige, jeg jogget to ganger på en dag! Og etter hver joggetur blir jeg jo svett og hopper i dusjen. Men, vasker dere håret hver gang? Håret mitt har blitt ganske fort fett i det siste, sikkert fordi jeg vasker det for ofte. Hvordan gjør dere det? Er det noen ganger dere bare skylle eller hva?

Enkelt! .. Man har ca 1 cm langt hår, da er det ikke no problem å vaske det ofte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_ELVIRA_*
Enkelt! .. Man har ca 1 cm langt hår, da er det ikke no problem å vaske det ofte ;)

hva med tørrsjampo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener ca hver dag selv, alltid tidlig om morgenen før jobb og dusjer da etter endt økt, men vasker kun håret annenhver dag. Har ganske langt hår og siden ca 50% av øktene mine er styrketreninger så svetter jeg mindre da og føler ikke det behovet for å vaske håret. Har lest de fleste steder at det holder å vaske håret annenhver dag, mer enn det (om en bruker shampoo og balsam og ikke bare skyller det med vann, da er jo saken en annen) er ikke nødvendig og heller ikke bra for hodebunnen.

Endret av Lotte27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier ikke å vaske håret etter hver økt. Har også ganske langt hår og det tar dermed også lang tid å føne og style det...Som regel vasker jeg det etter ca 3 ganger. Ser det litt an; om jeg har svetta veldig må jeg selvfølgelig vaske det etterpå...Det beste er nok å ha kort hår om man trener mye ja,hehe, men det er fullstendig uaktuelt for meg å klippe mitt, så må vel bare prioritere noen timer hårvask/stell i uka da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier ikke å vaske håret etter hver økt. Har også ganske langt hår og det tar dermed også lang tid å føne og style det...Som regel vasker jeg det etter ca 3 ganger. Ser det litt an; om jeg har svetta veldig må jeg selvfølgelig vaske det etterpå...Det beste er nok å ha kort hår om man trener mye ja,hehe, men det er fullstendig uaktuelt for meg å klippe mitt, så må vel bare prioritere noen timer hårvask/stell i uka da.

Å ha så langt hår at det henger godt nedpå ryggen (hvis det gjør det da), må vel være veldig plagsomt hvis en trener mye? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Løve66
Å ha så langt hår at det henger godt nedpå ryggen (hvis det gjør det da), må vel være veldig plagsomt hvis en trener mye? :)

vi bruker hårstrikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Charming

Det hender jeg bare skyller hvis jeg er blitt skikkelig svett - men ikke skal vaske håret den dagen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasker alltid håret etter trening. Har så ekstremt tykt hår, så jeg blir veldig svett i hodebunnen og det er så ekkelt. Men planlegger det som regel sånn at jeg ikke vasker det om morgenen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...