Gjest Meee Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 Hei! Etter en heftig fingring fra kjæresten min i går kveld begynte jeg å blø. Det kom MYe blod! Hvorfor? Ble litt nervøs.... Sengen ble desverre også full i blod, og denne kan ikke vaskes :s Noen tips til å fjerne flekker??
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 Hei! Etter en heftig fingring fra kjæresten min i går kveld begynte jeg å blø. Det kom MYe blod! Hvorfor? Ble litt nervøs.... Sengen ble desverre også full i blod, og denne kan ikke vaskes :s Noen tips til å fjerne flekker?? Trur du havna i litt feil kategori,trur denne passer best under: `Hus og hage` eller `natur og vitenskap`
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 Blodet kan komme fra en rift i skjedeveggene, få typen din til å stelle neglene sine. Hvorfor kan ikke lakenet vaskes?
Gjest helgemann Skrevet 15. mai 2009 #4 Skrevet 15. mai 2009 Hei! Etter en heftig fingring fra kjæresten min i går kveld begynte jeg å blø. Det kom MYe blod! Hvorfor? Ble litt nervøs.... Sengen ble desverre også full i blod, og denne kan ikke vaskes :s Noen tips til å fjerne flekker?? Du er ikke sikker på at du har "Fru Rød"?? he he
Aftensol Skrevet 15. mai 2009 #5 Skrevet 15. mai 2009 Det måtte komme spørsmål om mensen fra en mann.... Kan hende at du har fått en rift sånn som noen sier.. Jeg regner med at det er madrassen eller overmadrassen som ikke kan vaskes og ikke lakenet? Prøv å kjøp sånn flekkfjerner som man gnir på flekken, la det virke og vask over med en fuktig klut... Og bruk kaldt vann! Varmt vann gjør blodflekker verre, mens kaldt vann løser det opp..
Gjest helgemann Skrevet 16. mai 2009 #6 Skrevet 16. mai 2009 Det måtte komme spørsmål om mensen fra en mann.... Kan hende at du har fått en rift sånn som noen sier.. Jeg regner med at det er madrassen eller overmadrassen som ikke kan vaskes og ikke lakenet? Prøv å kjøp sånn flekkfjerner som man gnir på flekken, la det virke og vask over med en fuktig klut... Og bruk kaldt vann! Varmt vann gjør blodflekker verre, mens kaldt vann løser det opp.. He he he Man vet jo aldri.... he he
Harira Skrevet 16. mai 2009 #7 Skrevet 16. mai 2009 Hei! Etter en heftig fingring fra kjæresten min i går kveld begynte jeg å blø. Det kom MYe blod! Hvorfor? Ble litt nervøs.... Sengen ble desverre også full i blod, og denne kan ikke vaskes :s Noen tips til å fjerne flekker?? Hei, det kan være mange grunner til at man begynner å blø i forbindelse med sex, alt i fra helt uskyldige årsaker som tynne blodårer innerst i vagina til kjønnssykdom eller livmorkreft. Jeg opplevde dette flere ganger på rad for et drøyt år tilbake, så jeg oppsøkte lege, for jeg ble ganske redd. Det viste seg å være en helt normal soppinfeksjon, så etter et par dager på Canesten var det borte. Hvis det skjer igjen kan du jo kanskje prøve Canesten, og hvis ikke det hjelper, så ville jeg tatt en tur til lege, bare for å være på den sikre siden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå