Gå til innhold

Resturant i Hamar

Fremhevede innlegg

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Heisann:)

Nå har det seg at jeg er veldig lite kjent i Hamar.

Jeg og foreldrene mine skal feire 17 mai i hamar dette året ( ingen av oss er godt kjent), og jeg lurer på om noen her inne vet om en bra norsk resturant i hamar området som dere vil anbefale?

Helst ikke en resturant som er SUPER dyr da :)

Vi trenger en god plass å spise på 17 mai :)

Tusen hjertelig for tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Heisann:)

Nå har det seg at jeg er veldig lite kjent i Hamar.

Jeg og foreldrene mine skal feire 17 mai i hamar dette året ( ingen av oss er godt kjent), og jeg lurer på om noen her inne vet om en bra norsk resturant i hamar området som dere vil anbefale?

Helst ikke en resturant som er SUPER dyr da :)

Vi trenger en god plass å spise på 17 mai :)

Tusen hjertelig for tips :)

stallgården anbefales.

Skrevet (endret)

Jeg kan anbefale La Perla på Storhamarsenteret :)

Den er ikke norsk da, men de har norsk mat der også, i tillegg til noen tyrkiske retter.

Endret av mia83
Gjest Naria
Skrevet

Alanya, som ligger på andre siden av veien for Peppes. Dette er en tyrkisk resturant, men de har alle typer nydelig mat og er rimelig.

Skrevet

Skal dere oppholde dere i sentrum? Stalgården er sikkert smekkfull på 17. mai. Pepperkverna er bra, men den koster litt. Alle tiders har god kake, men er sikkert smekkfull. Dersom dere er i sentrum ville jeg gått i retning av Østre torg. Det er i motsatt ende av gågata fra stortorget hvor 17.mai tingene foregår. Der er det Peppes, pepperkverna, Et Italiensk sted (Leonardo), Pizzamimi (dersom pizza er norsk norskt). Det er også et sted den mot mjøsa fra østre torg, Victoriahaven med uteservering og mat. Før var det dyrt, men det er nye drivere nå så det er mulig det har endret seg. Fint sted å sitte derom man ønsker å komme unna folkemengden.

Skrevet

Jeg vil ikke anbefale Leonardo.. vi fikk skikkelig dårlig service der...

Har hørt at La Rosa er bra. Det ligger i 2. etasje over kinoen. Har også hørt mye positivt om Hot and Spicy.

Er kanskje lurt å bestille bord uansett på 17. mai? Spisesteder blir vel gjerne fort fulle på slike dager.

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Takk for alle tips :) Desverre så jeg de siste tipsene for sent.

Det endte med at vi spiste på "Hotel Central" i Elverum, skikkelig bra :)

Stort koltbord med god mat til en rimlig pris :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...