Gjest Usj Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 For to uker siden så jeg plutselig noe jeg tror var muggsopp på veggen bak nattbordet mitt. Det ble vasket av, men det kommer igjen - i dag måtte det vaskes av igjen. Det skal nå settes inn ventil i rommet og det skal graves opp for å sjekke hvordan det ser ut på utsiden. Har noen erfaring med dette? Vaske med hva osv?
Sniktitt Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 Hei Jeg fant dette bak sengen min i huset mitt, og det er type snart ett år siden det ble ferdigstilt. Fikk åpnet veggen for å sjekke om det var noe galt, men det var det heldigvis ikke. Det var rett og slett årsaken av at ytterveggen var forholdsvis kald og rommet inne var varmt og hadde en seng som stod klin inni veggen. Det ble rett og slett for tett bak sengen. Jeg vasket sengen med sopp/algedreper(får kjøpt på byggevare eller malingsforretninger) og sendte inn selve trekket til "mellommadrassen til rens. Og har stilt sengen noen cm fra veggen nå. Har vært ganske fuktig inne på rommet siden det er et nytt bygg, har ventiler. Men merker nå at det ikke er så fuktig lenger, regner med det har gitt seg litt med tiden. Ja... Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå