Kamikatze Skrevet 22. juni 2009 #22 Skrevet 22. juni 2009 så hva?? Det var et "retorisk spørsmål"... Så, hvem bryr seg om det er hennes blogg eller ei? Spiller det noensomhelst rolle, annet enn for henne selv, og den som eventuely skriver den? De færreste venter å finne nobelprismateriale nær hennes signatur, uansett.
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 23. juni 2009 #23 Skrevet 23. juni 2009 det er i allefall en som får oss alle til å le -enten om det er ida eller ei ! personen som har skrevet innleggene burde bli komiker, jeg syns i allefall det var hysterisk morsomt :D
Gjest skoeska i.i. Skrevet 23. juni 2009 #24 Skrevet 23. juni 2009 Det er jo helt sikkert idas blogg! Hvor tar dere det fra at det ikke er hennes? Pga "fjortisspråket"? Tviler ikke på at hun skriver slik! Dessuten, hadde det ikke vært henne hadde bloggen blitt nedlagt for lengst. + Bildene hun har der, "konkurransen", osv.. selvfølgelig er det hennes blogg.
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2009 #25 Skrevet 23. juni 2009 Det er jo helt sikkert idas blogg! Hvor tar dere det fra at det ikke er hennes? Pga "fjortisspråket"? Tviler ikke på at hun skriver slik! Dessuten, hadde det ikke vært henne hadde bloggen blitt nedlagt for lengst. + Bildene hun har der, "konkurransen", osv.. selvfølgelig er det hennes blogg. Enig med deg! Kan ikke tro at noen i det hele tatt tviler.
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2009 #26 Skrevet 24. juni 2009 for å finne ut om den er ekte eller fake så er det jo bare å spørre ho om ho kan lage en videoblogg!hadde jeg vært ida ville jeg ha laget en videoblogg sånn at alle kan skjlønne at bloggen er ekte og sånn at da kan folk slutte å være så skeptiske
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå