Gå til innhold

Bloggen til Paradise-Ida

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lol_*
Skrevet

Synge: Ofte i dusjen hvor jeg føler det er en helt fantastisk klang.myyy booobs are okay hahah Festing: Gjerne på stranden med grilling og frisbee eller åssen det skrives:P *drømme* eller hot tub om vinteren enda bedere...yeeeah!!! ikke alt for ofte kanskje..:P Hundene mine: 2 prinsessene som er sååå søte alltid, masse lek og morro, me låv♥ Snøskuter/crosser: Fantastisk morro, *kjøre som et sviiiin* wrooooom det er VILLT!!! Også alt det vanlige da..som er der enten man vill eller ikke...musikken som surrer på pcn..gå turene til søppeldunken..vennene man aldri blir kvitt.. Den gå turen er vel by d way ikke en av mine interesser..men jeg gjør den faen men likkavæl:P Favoritt Musikk: R&b og alt annet enkli..dog ikke opera, missjonær musikk, en liten dert dansebænd kan jeg overleve, men ikke veeeldi lenge:P ons ons..

......

Hvor gammel er dette kvinnfolket egentlig? Etter bloggen å dømme så kan hun umulig være mer enn 13-14 år, men de har vel en nedre aldersgrense på PH? ._.

*kjøre som et sviiiin* wrooooom det er VILLT!!!......

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg fikk en tlf og ble spurt om jeg ville delta, dette tok jeg som et kopliment. Ellers så er jeg verken noe bokmåls leksikon eller norsk lærer.

Du er ikke en norsk lærer? Er du en svensk lærer da eller? Ja, det tar du sikkert som et "kopliment". Forøvrig så visste jeg ikke at bokmål var et adjektiv. :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Hahaha :ler: Er det mulig? Skulle tro noen hadde laget en tulleblogg om henne! :eeeh:

Skrevet

Underholdene om ikke annet.....

Gjest Gjest_Annie_*
Skrevet

Dette er ikke bloggen til Ida fra paradise hotel;) Såpass skjønner vel dere også.. Dette er ei som utgir seg for å være Ida.

Skrevet
Dette er ikke bloggen til Ida fra paradise hotel;) Såpass skjønner vel dere også.. Dette er ei som utgir seg for å være Ida.

Nope....

Såpass skjønner vi ikke.

Gjest Gjest
Skrevet

Aw, Ida som har kamulert seg som "Annie" prøver å ro seg bort. Så SØTT!

Gjest Gjest
Skrevet

Fullstendig uinteressante personligheter og program. Bloggen er derfor ikke-eksisterende...

Skrevet

jeg tror også den er falsk.. Det webcam-bildet kunne de vel godt ha funnet på nettby eller whatsoever.. Resten av bildene er jo tatt fra paradise hotels bilder..

Dessuten har jo Rune sagt at han og Ida ikke har noe kontakt lengre, hvorfor i all verden skulle de se film sammen da?

Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor i all verden skulle noen gidde å ta seg bryet med å skrive så vannvittig mye pisspreik på en side bare for å late som det var Ida sin? Nei, bloggen er nok ekte, gitt. Det er mye som tyder på at Ida er akkurat like blåst i huet som det hun skriver på bloggen sin.

Skrevet

Ting jeg bare må prøve: Dykking langt neddi jungelhavet. Svømme med delfiner offcorse *drømme* Hoppe i falskjerm og strikk..off det er enkli litt for skummelt..men jeg bare mååå its calling for meee.. Skyte en stor elg ellerno og spise den etterpå mohahah Ri på elefant i full fart wooohooo dette SKAL jeg bare gjøre..PRONTO

:skratte:

Skrevet

Folk for tiden lager så mye drit at det kunne virkelig ikke falt meg inn, kanskje de kanskje vil tjene mest mulig penger på annonser, kanskje de ikke liker Ida, hvem vet?

Finnes utrolige mange helt ubrukelige sider:

http://www.ulv.no

http://www.sau.no

http://www.elg.no

Dessuten ser det ut til at den siden er lagd på under fem minutter.

Gjest Miley
Skrevet (endret)

.

Endret av Miley
Skrevet

Om denne bloggen er fake er det merkelig at vi ikke har lest et eller annet sted at Paradise-Ida blir misbrukt av blogger bla-bla.

Hun forstår vel ikke selv at det kan anmeldes kanskje? All PR er god PR?

Gjest Gjest
Skrevet

Og hvorfor gidder dere å lese bloggen, da? Kan dere ikke være takknemlige for at denne Ida gidder å underholde dere? For det er det tydelig at dere gjør, Se&Hør-nek.

• 1 måned senere...
Gjest Gjest
Skrevet

jeg har lurt leenge på om bloggen til ida er ekte eller fake. når man ser på skrive måten skulle man nesten tro det var en jente på 13 som skriver. bruker typisk fjortiss ord som: Wtf,lissom,ass osv. og bildene kan være stjelt fra google.no,onlinemagasinet og andre plasser.er ikke såå vanskelig å få tak i,men denne personen har jo blogga en stund nå så er det ikke litt rart ingen har funnet ut at den er fake? har aldri lest noen artikkel om at den er fake.slik som det var om negar sin blogg. var ikke hennes ekte blogg.var en person som utga seg for å være negar!

Gjest Gjest_diana_*
Skrevet
jeg tror også den er falsk.. Det webcam-bildet kunne de vel godt ha funnet på nettby eller whatsoever.. Resten av bildene er jo tatt fra paradise hotels bilder..

Dessuten har jo Rune sagt at han og Ida ikke har noe kontakt lengre, hvorfor i all verden skulle de se film sammen da?

enig.tviler på bloggen er ekte..å Jævlig rart da siden rune sa rett etter paradise hotel at han å ida IKKE hadde noe kontakt også skriver "ida" på bloggen at de har sett en film sammen:s?? hmmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...