Gå til innhold

Kjøpte et helt forferdelig underskjørt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, jeg har blitt bitt av Ebay basillen :fnise:...og kjøpte et underskjørt på Ebay med 3 ringer.

Kjolen ble stående som et telt med dette underskjørtet på...så tenkte jeg at man kan jo alltids ta vekk en ring, feks den nederst(??) for å få en litt mer fallende kjole...men ikke nok med det. For å få underskjørtet til å sitte er det et tau (!!!) som snor som må knytes rundt livet. Da snakker vi en "tråd" på tykkelse med lillefingeren din! Vanligis hos salonger har det bare vært en strikk som ikke trengs å gjøres noe med, som du bare trer på og så sitter den rundt livet, men nei da, her er det et tau du må knyte faktisk! Noe som er utrolig ubehagelig under kjolen.

Jeg betalte ikke så mye, men tviler på at dette skjørtet blir brukt!

Noen som har en maggie sottero kjole som er liknende Dallas, og som vet hva slags underskjørt som sitter best under kjolen?

Jeg kan jo dra til salong, men da koster det fort 1500, noe som jeg mistenker jeg ender opp med å gjøre da jeg også trenger korsett.

Uansett, tenkte jeg kunne finne et annet sted som solgte noen fine underskjørt som kanskje er noe billigere?...feks norske nettbutikker?

Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jøss så rart at du fikk et med bånd som knytes, eg bestillte mitt gjennom ebay og er kjempefornøyd!

Brukte denna selgeren...

Og kjøpte denna

Men hvis du skal fjerne ringer så hadde eg først fjerne den øverste, ikke nederste altså.....øverste fjernet så får du bedre fall tror eg

Ikke noe verre en å bestille seg et nytt underskjørt

Den eg kjøpte har bare en strikk, den sitter så bra altså :)

har du bilde av kjolen din forresten???

Skrevet (endret)

Akkurat det der problemet hadde jeg ikke engang tenkt over, før hun damen på brudesalongen nevnte det i farten tidligere i uken når jeg var innom. Hun fortalte om en lignende sak, hvor det ble en liten "bunmp" som vistes på utsiden av kjolen faktisk.

Jeg har dette (nr 03) underskjørtet, og det er superherlig på. Jeg har jo MS Olympia kjolen.

Endre for å si at HER hadde dem rimelige underskjørt?

Endret av InaMina
Skrevet

Jeg tenker kjolen min trenger en spesielt unerskjørt fordi den ser så tung ut, men kan ikke huske jeg måtte bytte underskjøt i salongen da jeg prøvde den der..og det mener jeg kanskje var to ringer...hmmm *luretenkelure*

Takk for linker! :jepp: jeg får eventuelt ringe noen salonger og høre om tips...men vet ikke hvor ivrige de er etter å hjelpe hvis de ikke får solgt noe...

jeg har denne kjolen:

vedlegg fjernet.

Reglene.

Arwen (mod)

Skrevet
Jeg tenker kjolen min trenger en spesielt unerskjørt fordi den ser så tung ut, men kan ikke huske jeg måtte bytte underskjøt i salongen da jeg prøvde den der..og det mener jeg kanskje var to ringer...hmmm *luretenkelure*

Takk for linker! :jepp: jeg får eventuelt ringe noen salonger og høre om tips...men vet ikke hvor ivrige de er etter å hjelpe hvis de ikke får solgt noe...

jeg har denne kjolen:

I salongen pleier man å få 1-2 ring underskjørt, grunnen er at du skal ikke skifte det mens du prøver masse forskjellige kjoler.

Nydelig kjole forresten!! Til den så hadde eg definitivt gått for en 3 ring/ekstra full a-line/4ring underskjørt.

Det at du har fått underskjørt med bånd å knyte er kjipt, men du har kanskje ikke gått tapt masse penger heldigvis. Selgeren eg brukte har strikker på alle sine. Ringene kan justeres i diameter, så f.eks. hvis du føler at kjolen blir for fyldig så kan øverste ringen justeres til en mindre diameter.

Regelen er at du justerer fra toppen til tåa.....så ikke ta ut nederste ringen først, da faller kjolen ikvertfall feil!

Lykke til :)

Skrevet

Forresten, kom på en sak! kan du ikke bare ta ut "tauet" i livet på underskjørtet og bytte det ut med strikk? Så kan du jo prøve å ta ut den øverste ringen, så det bare blir 2 ringer?

Evt også korte inn på de to nederste ringene, dersom omkretsen er for vid?

Skrevet

Det burde være en enkel sak å bytte ut båndet med strikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...