Gjest Silikon-gjest Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Hei. Vet at i Sverige blir det en del billigere med brystoperasjon. Jeg skal legge i litt. Noen som har gjort det der, eller kjenner noen som har gjort det? Ville du gjort det der? Hvorfor/hvorfor ikke? Håper noen vil svare meg...
Lady in Red Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 Hvis de har billigere OG like bra som her i Norge, så hadde jeg absolutt gjort det. Jeg holder på å spare opp penger nå til å kunne få inn litt i de flate brystene, gleder meg!
Gjest Silikon-Gjest Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 Hvis de har billigere OG like bra som her i Norge, så hadde jeg absolutt gjort det. Jeg holder på å spare opp penger nå til å kunne få inn litt i de flate brystene, gleder meg! Nei det er det jeg tenker også... Men er jo alltid informativt hvis noen har erfaringer... Bra eller dårlige.... Anyone?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå