Gå til innhold

Brystoperasjon i Sverige


Fremhevede innlegg

Gjest Silikon-gjest
Skrevet

Hei.

Vet at i Sverige blir det en del billigere med brystoperasjon. Jeg skal legge i litt.

Noen som har gjort det der, eller kjenner noen som har gjort det?

Ville du gjort det der? Hvorfor/hvorfor ikke?

Håper noen vil svare meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis de har billigere OG like bra som her i Norge, så hadde jeg absolutt gjort det. Jeg holder på å spare opp penger nå til å kunne få inn litt i de flate brystene, gleder meg! :)

Gjest Silikon-Gjest
Skrevet
Hvis de har billigere OG like bra som her i Norge, så hadde jeg absolutt gjort det. Jeg holder på å spare opp penger nå til å kunne få inn litt i de flate brystene, gleder meg! :)

Nei det er det jeg tenker også...

Men er jo alltid informativt hvis noen har erfaringer... Bra eller dårlige....

Anyone?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...