Gå til innhold

hvordan sorterer dere klærne?


Gjest Gjest_gjesten_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjesten_*

vil få litt orden i klesskapet, vet dere om noen nett sider me masse tips, eller vet dere om noen selv??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sandbekken

Henger meg på her.. Bor i en mini hybel sammen med typen.. Miniklesskapet sprenger snart! :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det aller nyttigste tipset:

Kvitt deg med klærne du ikke bruker!

Enig! Jeg synes ikke jeg har så mye klær, men hver gang jeg rydder i skapet blir jeg sjokkert over hvor mye som befinner seg ser inne, som jeg knapt visste at eksisterte... Min regel er: Er det ikke brukt på et år; ut med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

du lager fire hauger.

1. legger du plagg du bruker.

2. legger du plagg du ikke bruker men som du har lyst til å samle på

3. legger du plagg du kan gi bort (er for store for små, feil kjøp)

4. legger du plagg du kan kaste (alt med hull)

(plaggene du har lyst til å samle på legger du ned i en eske et sted, et kott eller et loft eller under senga. Om du ikke har savna plaggene etter et år hiver du eller gir du bort plaggene.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Jeg synes ikke jeg har så mye klær, men hver gang jeg rydder i skapet blir jeg sjokkert over hvor mye som befinner seg ser inne, som jeg knapt visste at eksisterte... Min regel er: Er det ikke brukt på et år; ut med det!

Samme her. Etter at jeg sluttet å være sentimental når det gjelder klær har det blitt mer orden i klesskapet. Har enda ikke savnet et eneste plagg jeg har kvittet meg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har angret så mye på klær jeg kaster.

Kaster ikke annet enn arbeidsklær og undertøy/strømper.

Har eget rom for klær.

Kjoler har jeg mye av og dem henger i skap sortert ette hvor mye jeg bruker dem. Samme med skjørt. Bluser og topper sammen med skjørt. Så har jeg ett halvt skap til arbeid og friluftsklær. Undertøy og strømper i skuffe.

Mye brukte klær har jeg på soverommet/badet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å pakke ned klær jeg ikke har brukt på en stund - og hvis jeg ikke pakker dem opp igjen på et år - gir jeg dem bort. Jeg liker ikke å kaste klær på en dag (ofte kaster jeg alt for mye!) :)

Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor mye orden jeg har på klærne mine men..

Kjoler, skjørt, skjorter, dressbukser/jakker og pene topper henger på hengere i skapet. Etter farger.

Også ligger sokker og undertøy i hver sin skuff.

T-skjorter, bukser og gensere ligger i hver sin hylle i skapet. Ikke noen spesiell ordning på det. Bare at det jeg bruker mest ligger fremst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Papirkurven

Jeg har korgstativ

1)Finklær som ikke trenger å henge

2) topper og t-skjorter

3) tykkere gensere

4) Basistopper

5) Cardigans og jakker

6) Jeans

7) andre bukser

Rydder ofte i klesskapet og gir vekk masse masse klær. Angrer selvfølgelig på masse av det og savner en del plagg, men passer de ikke så passer de ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sorterer de etter farge! helt genialt for jeg husker jo hvilken farge det er på feks akkurat den toppen jeg vil ha, dermed lettere å finne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...