Gå til innhold

Norske kvinner


Gjest Gjest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*

Hej

Er dansk, og var i Oslo i weekenden!! Vil bare sige, at I norske voksne kvinder er lækre!! Altså, mye finere end danske!!! Namnam!!! Så ved i det!!! I er i bedre form! Ingen hår (altså der jeg var)! Faen, jeg flytter til Norge!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig. Norske kvinner er blandt verdens vakreste. Engasjerte, spennende, innsiktsfulle og smarte.

Når det gjelder stil, tror jeg sør europeiske kvinner (Italia, Frankrike og Spania) i større grad dyrker det feminine. Norske kvinner er feminine, men det er mer vanlig å skippe de feminine detaljene i det daglige her på berget.

Det jeg tenker på er f.eks. litt lange negler, neglelakk og det og gå med kjole eller skjørt. Gjerne kombinert med høye hæler. Disse tingene kan nok ha en del med klima å gjøre. I sør europa er det litt kjøligere fra november til februar. Her på berget er det råkaldt fra oktober til april.

Men vi skal ikke mer en 3 - 4 tiår tilbake da kjole eller skjørt var standarden. Og det var jo like kaldt dengang. Lakkerte tå og fingernegler var nærmest obligatorisk. Og det har jo lite med temperatur å gjøre. Kanskje noe med at med kjole eller skjørt, så blir lange lakkerte negler prikken over i'en.

Jeg kan si mer om dette jeg, men er litt spent på om det er litt meninger her...?

PS. Hva vår danske gjest mener med "ingen hår", er jeg ikke sikker på. Kan det være at han "got laid", og kvinnen var glatt nedentil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Gutt_*

Jepp, Norske damer er fine, men det er da vitterlig svenske og danske damer også!!! :)

Skandinaviske hunkjønn er uten tvil finest i verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

jeg synes mange av oss i bygde norge er ganske slappe med alt.. Slapp i fisken og går i joggekler. Mange er ganske runde.. Selvfølgelig er det unntak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...