Gå til innhold

Mindre pupper


Gjest Gjest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*

Jeg bare lurer på om puppene blir mindre når jeg går ned i vekt og resten av kroppen blir mindre ? For har lest at de består av fett og de også blir mindre sånn som alle andre kroppsdeler. Noen som har erfaring med det eller vet noe ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mea Culpa
Jeg bare lurer på om puppene blir mindre når jeg går ned i vekt og resten av kroppen blir mindre ? For har lest at de består av fett og de også blir mindre sånn som alle andre kroppsdeler. Noen som har erfaring med det eller vet noe ? :)

Det kan godt hende, men det kommer helt an paa hvor kroppen din tar fettet fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mea Culpa
Puppene er noe av det første som forsvinner som regel :)

De forsvinner sist hos meg virker det som saa det gjelder nok ikke alle. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare lurer på om puppene blir mindre når jeg går ned i vekt og resten av kroppen blir mindre ? For har lest at de består av fett og de også blir mindre sånn som alle andre kroppsdeler. Noen som har erfaring med det eller vet noe ? :)

Du har helt rett, puppene dine blir mindre når du går ned i kroppsfett. Du kommer nok ikke til å se det så godt, men kanskje merke at du har bedre plass i BH'n etterhvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De forsvinner sist hos meg virker det som saa det gjelder nok ikke alle. ;)

You bastard :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mea Culpa
You bastard :fnise:

Tja ... Pupper er ikke alt! Hadde ikke gjort noe om de ble litt mindre faktisk. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja ... Pupper er ikke alt! Hadde ikke gjort noe om de ble litt mindre faktisk. :ler:

Mine pupper ser ut som en dårlig brøddeig etter alt vekttapet :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mea Culpa
Mine pupper ser ut som en dårlig brøddeig etter alt vekttapet :snurt:

Liker brøddeig jeg. Kjekt aa fikle med. :ler:

Endret av Mea Culpa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine pupper ser ut som en dårlig brøddeig etter alt vekttapet :snurt:

Slanket du deg veldig? På kort tid ;)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slanket du deg veldig? På kort tid ;)?

Jeg slanket meg ikke, men hadde et vekttap som følge av sykdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slanket meg ikke, men hadde et vekttap som følge av sykdom.

Ok, jeg mente ikke å fornærme. Men dette med at puppene blir mindre er som regel ikke noe problem ala det du har nevnt (så vidt meg bekjent med mine veninner) ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, jeg mente ikke å fornærme. Men dette med at puppene blir mindre er som regel ikke noe problem ala det du har nevnt (så vidt meg bekjent med mine veninner) ...

Hehe, jeg ble da ikke fornærmet heller. Alle jeg kjenner som har gått ned i vekt har mistet puppene, så dette er nok veldig individuellt. Gjorde ikke noe at de ble mindre, men de kunne da beholdt fasongen og fastheten :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine er også blitt litt mindre.. Har gått ned 10 kg så langt og de er blitt mindre. Nå har ikke jeg så veldig flotte pupper (lite faste og merkelig fasong), men er jo litt trist. Men det er ikke verre enn hva et par innlegg i bh'en kan fikse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, jeg ble da ikke fornærmet heller. Alle jeg kjenner som har gått ned i vekt har mistet puppene, så dette er nok veldig individuellt. Gjorde ikke noe at de ble mindre, men de kunne da beholdt fasongen og fastheten :fnise:

Bra, for det var ikke meningen hehe. Jeg har etterhvert fått endel venninner som trener mye og noen av dem har gått så langt at de har fått silikon, nettopp fordi de ikke ville miste puppene. Men da snakker vi jenter/kvinner som driver med AF/KB og er på skikkelige dietter i tillegg til treningene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra, for det var ikke meningen hehe. Jeg har etterhvert fått endel venninner som trener mye og noen av dem har gått så langt at de har fått silikon, nettopp fordi de ikke ville miste puppene. Men da snakker vi jenter/kvinner som driver med AF/KB og er på skikkelige dietter i tillegg til treningene...

Da er det jo ikke så rart at de ikke mistet puppene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det jo ikke så rart at de ikke mistet puppene ;)

Nettopp, men nå er det ikke mange jenter/kvinner som ønsker å ha en fettprosent på 8-6% - med alt det medfører av ymse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...