Gå til innhold

Forskjellige sanghefter


Sussi

Anbefalte innlegg

Hva syntes dere? Bør vi ha forskjellige sanghefter til middagsgjestene & kaffegjestene. I sangheftet til middagsgjestenen er det bilde av bordplassering, menyen, Velkommensang & takk for maten etc. Spiller det noe rolle at kaffegjestene har dette også i heftet sitt, eller er det litt dumt??

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg synes de isåfall bør få hver sine ja. Om dere eventuelt skal ha kaffesang synes jeg denne også kan være med en forside og en gjesteliste, men de bør ikke få bordplasseringen om dere ikke skal ha en spesiell bordplassering under kaffen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har i tillegg tatt med litt ekstra sanger (som ikke nødvendigvis skal synges, bare synes..icon_smile.gif ) som f.eks. Bergenssanger, et dikt...det er en del bilder på sidene...små sitater ( fra barnemunn om samliv, bryllup & kjærlighet) samt Kaffesangen...som kanskje ville vært kjekt for kaffegjestene å få også. Men jeg stusset jo litt på om det kanskje ville være dumt å sette inn dette andre (beskrevet i det første innlegget mitt). Det beste ville vel vært å hatt 2 forskjellige ....ser jo det icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sussi:

Hvor fant du gullkorn fra barnemunn om samliv og sånt? Høres veldig søtt ut. Kanskje artig å ha i sangheftet vårt også, som ekstra "underholdning". icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...