Gå til innhold

Syk, trenger hjelp...

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Min kjære ligger med feber og veldig vondt i halsen. Han hadde ingen symptomer i går og i dag tidlig hadde han bare litt vondt i halsen. Han tok da "vekk i morgen" tabeletter, men dette hjalp ingenting.... Han har tatt to paracet mot feberen nå..

Har prøvd å få han til å gurgle med saltvann, da dette funker for meg, men han bare brekker seg... Har også prøvd å gi han te med sitron og honning, men han klarer ikke få det ned...

Har noen tips til hvordan han kan bli kvitt bakteriene fort og hvordan han kan lindre smerten i halsen? Han skal ha eksamen på fredag, så det passer utrolig dårlig å bli syk...

Og har noen tips til hvordan jeg kan "beskytte" meg? Begynte i ny jobb på mandag på ett sykehus, så kan VIRKELIG ikke bli syk første uka på jobb....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kan gurgle corsodyl (fåes kjøpt på apoteket) morgen og kveld, ellers så må han nok bare la det gå sin gang. Hvis du omgås han hele tiden er eneste måten å beskytte seg på god håndhygiene, også kan du jo gurgle corsodyl du også for å forebygge bakterier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...