Gjest gjestedama.. Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Hei.. Nå har jeg lest rundt på nettet uten å finne svar på mine spørsmål, og lurer derfor på om noen av dere kan hjelpe meg? -Jeg er 30 år, og har et barn på 10 år. -Jeg tok en operasjon i livmorhalsen for å få bort påviste celleforandringer i oktober-08. -Jeg har samboer og jevnlig sex, men har ikke gått på noe prevensjon på ett år, (vi "hopper av i svingen" hver gang). -Jeg har normal menstruasjon, og går aldri over tiden De to siste ukene har jeg hatt brunlig utflod, (ser ut som det kan være blod blandet i), hver dag, men det blir bare mer for hver dag. Det lukter ikke vondt. Jeg har vondt i puppene, en enorm matlyst, føler meg trett og sliten, og noe PMS-humør. Min siste menstruasjon var fra 20.april og et par dager. (Denne menstruasjonperioden var kortere enn normalt.) Etter menstruasjon gikk det ca. en uke, da fikk jeg en skikkelig "dagen før mens dag" med humørsvingninger og jeg var skikkelig irritabel og oppblåst. Tenkte ikke så mye over det siden jeg nettop hadde hatt mens, men dagen etter startet denne brunlige utfloden, og jeg har hatt den siden. (Ca. 2 uker) Jeg lurer nå på om noen av dere kan hjelpe meg litt. Kan jeg være gravid? Kan det ha oppstått komplikasjoner pga. opresasjonen jeg tok i oktober? Kan det være en infeksjon? (Jeg tror ikke det siden det ikke lukter vondt.) Jeg har til og med vært inne på tanken om det kan være en veldig tidlig overgangsalder, men håper da ikke det:). Eller hva tror dere det kan være?? Hvis noen karakteriserer dette som normalt, går jeg ikke til legen. Jeg blir veldig takknemmelig for svar!!
sweetdana Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 "Hoppe av i svingen" er jo aldri veldig sikkert, da det kan sive litt sæd ut også før utløsningen. Det med blødningene er jo ikke typisk graviditet, men kan jo ikke skade å ta en graviditetstest, så har du hvertfall utelukket det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå