Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vet om en side hvor de sender alle ph episodene? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mr lova lova, mmmmmm. :sengekos:

Han er kjekk, men vet å snakke med damer... Ler når de spiller den sanger hver gang han er på hugget.

Skrevet

HVorfor må de vise hvem det er som må ta valget i parseremonien imorgen????

Skrevet

Hun Cecilie er fæl. Virker stolt over at hun fikk Bailey til å være utro liksom. Hadde det vært meg hadde jeg blitt ganske flau over å ha møtt Annika....

Skrevet
Hun Cecilie er fæl. Virker stolt over at hun fikk Bailey til å være utro liksom. Hadde det vært meg hadde jeg blitt ganske flau over å ha møtt Annika....

Både Cecilie og Annika gives me the creeps..

Skrevet
Både Cecilie og Annika gives me the creeps..

En av dem burde blitt sendt hjem idag.

Skrevet

Også Sanne da.. :( hun var min favoritt av jentene.. :sur:

Skrevet

Hørte dere hva Gleager sa igår da epsioden var ferdig, og vi fikk vite litt om hva som skal skje i neste episode??

WTF lissom!! Med en gang han hadde pult Pernille så er han over på en ny... "Godt å være igang her på paradise" som han sa etter at han og P hadde pult. Greit, jeg viste han var en player, men satan. Kjente jeg ble provosert...Det blir jo en ting at man holder på som en "fett-oter" på hjemmebane, men på PH på den måten... usj...

Den lille sympatien han hadde opparbeidet seg hos meg forsvant ganske fort...

Gjest Gjest
Skrevet

Himmel så tynn Sanne er, overarmene hennes er jo som underarmene mine, og jeg er tynn. Synes det er litt creepy når man er over 18 og ser ut som man veier 40 kilo.

Og hva er greia med Pernille og Annika? Jeg synes ingen av dem er noe fine.

Det skurrer på ansiktet hos begge to, både ansiktstrekk og uttrykk. Pernilles hår så grusomt ut under parsermonien.

Jeg føler Pernille er en sånn jente man ikke vil ha som venninne, fordi hun dumper deg for en gutt så fort hun får sjansen. En typisk jente som hadde dårlig selvtillit som yngre men vokste opp og fant ut at guttene likte kroppen hennes, eller noe.

Da ville jeg heller vært venninne med Sanne, selv om jeg hadde vært redd for å skumpe fort hardt borti henne. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Pernille er mildt sagt ganske blond og lettlurt.. alle vet jo at Gleager feide over flere av damene i forrige sesong.

Skrevet

Pernille liker Gleager, tror ikke hun er så lettlurt som dere skal ha det til. Hun visste godt hvordan han er.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes Gleager bør roe ned humpingen, er ikke stas med en som p alle ukritisk.Kan slå tilbake på han en dag.

Gjest Gjest
Skrevet

Hva synes dere om belinda og maiken, da? Gleager viste jo tydelig at han kunne tenke seg å stå sammen med maiken - derfor var det bra at hun ikke valgte ham, synes jeg. Kan jo ikke alltid få det som han vil, heller.. synes også det er kvalmt at han kaster blikket i retning av ei ny jente, allerede samme dagen som han har p.. Pernille. Usj..

Gjest Gjest_Kim_*
Skrevet
Hva synes dere om belinda og maiken, da? Gleager viste jo tydelig at han kunne tenke seg å stå sammen med maiken - derfor var det bra at hun ikke valgte ham, synes jeg. Kan jo ikke alltid få det som han vil, heller.. synes også det er kvalmt at han kaster blikket i retning av ei ny jente, allerede samme dagen som han har p.. Pernille. Usj..

Ingen av de nye var da noe særlig å se på,eller?. Måtte le litt av guttas kommentarer da de samlet seg og konkluderte med at dette var to helt sinnsyyykt pene damer :ler: Maiken var jo helt normalt søt, men uten å være noe ut-av-denne-verden vakker. Belinda på sin side er et klassisk eksempel på at en jente ikke trenger å være noe pen i ansiktet, så lenge silikonpuppene er store nok.

Gleager er jo dum som et brød stakkars...Han gjør vel den ene tingen han kan best her i livet... :sengekos: Håper Pernille tar til fornuft og innser hvilken klyse han er :nei: ,men jeg har mine tvil om det kommer til å skje..

Skrevet

Jeg fikk ikke sett igår. Hva skjedde? Pernille er på solorommet???

Skrevet (endret)
Jeg fikk ikke sett igår. Hva skjedde? Pernille er på solorommet???

Ja, hun og Annika er på solorom. De to nye jentene (Maiken og Belinda) fikk velge hver sin partner, og Belinda valgte Gleager til Pernilles store fortvilelse.

Endret av Sandie
Skrevet
Ja, hun og Annika er på solorom. De to nye jentene (Maiken og Belinda) fikk velge hver sin partner, og Belinda valgte Gleager til Pernilles store fortvilelse.

Så begge tvillingene er fortsatt med???

Skrevet
Så begge tvillingene er fortsatt med???

De er kusiner

Gjest Joker'n
Skrevet
Han er kjekk, men vet å snakke med damer... Ler når de spiller den sanger hver gang han er på hugget.

Jeg også :hoho: fantastisk av tv3!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...