Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Hva vil det si at han 22åringen som ser litt ut som en 15åring er tjener?

Tror "tjener" på dansk er det samme som servitør. Det er tydeligvis lov med barnearbeid i Danmark... :fnise:

Endret av NullHull
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte at Pernille ble miss paradise :)

Gjest Gjest_HEIA_*
Skrevet
er blitt like hekta på den danske versjonen også, jeg.. skikkelig PHfan! Hva synes dere om de danske deltakerne? selv synes jeg de er hakket bedre enn de norske..

Jeg synes ihvertfall at de virker mindre snobbete enn de norske.

I den norske så ble man jo dissa om man ikke hadde riktige klær (=dyre designerklær) osv. De danske virker mye mer"normale". Gutta bruker badeshorts fra HM lissom.

Samtidig så er de anderledes fra de norske ved at de har lavere terskel for klining og sex...

Gjest Gjest_Donna_*
Skrevet

Synes det var ganske slitsomt med han lille Jon jeg som ble så veldig skuffet over at Line Sofie sa at hun likte ham veldig godt men ikke tente seksuelt på ham. Å bli såååå sur og lei seg for det da....??? At det liksom var å gjøre narr av ham? Han må jo ha ekstremt dårlig selvtillit. I den settingen der så kan det vel være mest lurt å alliere seg med en man har et godt vennskap til og som man IKKE tenner seksuelt på!

Skrevet
Synes det var ganske slitsomt med han lille Jon jeg som ble så veldig skuffet over at Line Sofie sa at hun likte ham veldig godt men ikke tente seksuelt på ham. Å bli såååå sur og lei seg for det da....??? At det liksom var å gjøre narr av ham? Han må jo ha ekstremt dårlig selvtillit. I den settingen der så kan det vel være mest lurt å alliere seg med en man har et godt vennskap til og som man IKKE tenner seksuelt på!

Jeg synes det ser ut som han tar det så tungt fordi han faktisk er litt forelsket i henne. Og da er det jo litt ekstra sårt å få høre at du er helt uaktuell...

Skrevet
Jeg synes det ser ut som han tar det så tungt fordi han faktisk er litt forelsket i henne. Og da er det jo litt ekstra sårt å få høre at du er helt uaktuell...

Jeg tror også han må være litt forelsket i henne, og at han derfor reagerer mye kraftigere enn han ville gjort ellers. Jeg skjønner jo forsåvidt at han syns det var dumt og ikke minst unødvendig sagt, det var jo noe hun sa helt på eget initiativ og ikke på direkte spørsmål. Og hvis man da har hatt håp om at det kan bli noe er det nok et hardt slag i trynet...

Gjest Gjest_Kristine_*
Skrevet
Jeg likte at Pernille ble miss paradise :)

Enig, hun er jo både vakker og smart (svarte iaf godt på spørsmålene). men egentlig synes jeg Line Sofie er den vakreste jenta der inne. Og er helt enig i at Jon er nok forelsket i henne.

Ellers synes jeg den danske versjonen er bedre enn den norske, med mer jordnære og interessante personer. Og Gleager er jo dritHEIT da!

Gjest Gjest
Skrevet

Louise ligner på Charlese Theron (eller hvordan den nå staves)

Gjest Gjest_Siri_*
Skrevet
Ellers synes jeg den danske versjonen er bedre enn den norske, med mer jordnære og interessante personer. Og Gleager er jo dritHEIT da!

Helt enig. Som en annen her sa så virker de ikke så snobbete som de norske.

Dette her er jo folk som man fint kunne tenke segå henge med.

Og Gleager er jo HEIT! Det var ingen som var i nærheten av ham i den norske versjonen.

Gjest Gjest
Skrevet

Hva skjedde... Fikk ikke med meg starten, men mente på trailenren at de sa at man ikke kunne velge den parteren man hadde.. .Men det gjorde da Sanne og Pernille??? Mens Claudia sa jo at hun ikke kunne velge den hun bodde med derfor valgte hun Benjamin...

Skjønner ikke noe..

Gjest Gjest
Skrevet

Synes han Jon som er forelsket i Line Sofie er helt nydelig, vakker gutt rett og slett, nydelige trekk på ham.

Gleager derimot, han puler jo ALLE ..mister status i mine øyne.

Skrevet
Hva skjedde... Fikk ikke med meg starten, men mente på trailenren at de sa at man ikke kunne velge den parteren man hadde.. .Men det gjorde da Sanne og Pernille??? Mens Claudia sa jo at hun ikke kunne velge den hun bodde med derfor valgte hun Benjamin...

Skjønner ikke noe..

Pernille fikk, siden hun vant miss Paradise, velge et par som ikke kunne stille seg ved partneren sin. Hun valgte Claudia og Kristian (?), så da gikk Claudia til Benjamin, og Reka til Kristian. (Det var Reka og Kristian ja? Er ikke helt sikker på alle navnene ennå.)

Gjest Gjest_kristine_*
Skrevet

Og Gleager er jo HEIT! Det var ingen som var i nærheten av ham i den norske versjonen.

helt enig. det ble så utrolig teit i den norske versjonen, da Petter klagde på at ingen av damene var på "hans standard", når han overhodet ikke er kjekk selv. Alle de danske guttene ser jo bedre ut. Enig i at Jon er nydelig, som en annen her sa. han og Line Sofie hadde vært et flott par :-)

Gjest Gjest
Skrevet
Synes han Jon som er forelsket i Line Sofie er helt nydelig, vakker gutt rett og slett, nydelige trekk på ham.

Gleager derimot, han puler jo ALLE ..mister status i mine øyne.

Enig med deg, men Gleager er fortsatt råkjekk å se på da, hehe.

Gjest Gjest
Skrevet

Godt poeng. Tenk deg å måtte henge med Lene, Nanna, Andre eller Petter fra den norske versjonen. Thanks, but no thanks!!

Skrevet

Pernille har verdens mest irriterende stemme! pipestemme MAX!

Gjest Gjest_kristine_*
Skrevet

Synes den danske versjonen er utrolig bra! Bare synd den går så sent om kvelden.. og web-tv er ikke tekstet....

Hvem er deres favoritter av deltagerne, forresten?

Skrevet
Hvem er deres favoritter av deltagerne, forresten?

Heier litt på Jon og Reka. Og faktisk litt på Pernille, stakkar :)

Og så synes jeg Sanne er artig, men får egentlig ikke sett så mye av henne.

De fokuserer vel mest på de som til enhver tid er midt oppi intrigene.

Skulle ønske Ronni hadde vært litt mer sympatisk, har egentlig lyst å heie på ha og, men.. ;)

Skrevet
Skulle ønske Ronni hadde vært litt mer sympatisk, har egentlig lyst å heie på ha og, men.. ;)

Jeg og! Pernille er vist ikke så glad for å være sammen med Ronnie lengre.

Jeg fikk ikk sett daten de var på. Var det ille?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...