Gå til innhold

BodyAttack


MammaTil1

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle prøve meg på det etterpå, men har liksom ikke helt skjønt hva det går ut på. Er det skikkelig hard kondisjonstrening eller er det både kondis- og styrketrening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte jeg skulle prøve meg på det etterpå, men har liksom ikke helt skjønt hva det går ut på. Er det skikkelig hard kondisjonstrening eller er det både kondis- og styrketrening?

BodyAttack er et Les Mills lisensiert konsept som finnes over hele verden, opprinnelig utviklet i New Zealand. Det er en gruppetreningsklasse for trente/ godt trente deltakere som ønsker en forholdsvis hard kondisjonsøkt. Programmet er førkoreografert til musikken, bestående av enkle - men tunge - bevegelser ala kneløft, jogg, bakspark etc. Mye hopp! Det er to pulstopper og en "styrke"sang i midten og på slutten med knebøy/beintrening og mage/pushups. Dette er også førkoreografert og en bruker ikke noe vekter etc - så i prinsippet er det utholdende styrke og ren kondisjonstrening.

Er IKKE noe å anbefale for personer med masse ondter og vondter, særlig da i knær/rygg - men er supert for dem som er friske og har lyst på en hard økt. Personlig synes jeg dette er kjempegøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...