Gå til innhold

Hvordan ser den ideele kvinnekroppen ut ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan mener dere at den ideele kvinnekroppen ser ut ?

Kom gjerne med bilde eksempler :)

Denne tråden er bare for moro skyld, moro og se om det er noe i den uttalesen tråstarteren fra ideal mannekropp tråden kom med. "Alle gutter ideal kvinnekropp er store pupper og stram rompe"

Jentene kom med veldig forskjellige svar, moro og se om dere guttene gjør det..

Svar ærlig ikke det som er forventet av gutter og svare :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ingen gutter som vil svare på denne her ?? :goodbye:

Skrevet (endret)

Alle menn er forskjellige. Relativt tilfeldig hva man liker eller ikke. Kanskje har man hatt gode erfaringer med en type jenter (med en kroppstype) og fortsetter å tenne på det, selv om dette ikke var ideal kroppen i utgangspunktet. Fra naturens side, vil vel de fleste helle mot forfagre kvinner, men så har reklame/underholdnings-industrien kanskje lært unge gutter/jenter om andre, og tynnere, idealer ?

Sånn sett kan de fleste menn bare prate for seg selv, og ikke generellt.

Jeg liker best jenter som er tydelige former, både her og der. Noen ekstra kilo er bare flott - hun skal se/føles myk og god, ikke hard, tynn, og senete.

Men så skal hun aller helst ikke bli FOR lubben heller...

De kan være mørke/lyse/blonde - hva som helst.

Har en liten forkjærlighet til sånne forfagre tyroller damer med lange blonde fletter og sånn push-up blonde-skjorte sak.... :lur:

Eller bare bytt ut tyroller-kostymet med en norsk bunad, og du har nesten samme effekten...*sikle*

Nå det er sagt, kan man like det meste, så lenge personen ellers er snill og søt. Men når jeg vil stimulere fantasien, og ikke forholde meg til noen regler, vil jeg gjerne se henne for meg som beskrevet ovenfor.

Endret av PoolBoy
Gjest Gjest_Kristian_*
Skrevet

Liker slanke damer, har vel alltid gjort det. De kan godt være litt tynne så lenge de er fint tynn. Vanskelig å si noe om idealkropp, men svære silikonpupper er noe av det styggeste, særlig på slanke jenter. Da er det bedre at puppene er naturlige og mindre. Lange slanke ben er alltid bra, og en fin rompe som er passelig stor. Bilde-eksempler? Tja..kanskje Tone Damli Aaberge

Skrevet
Hvordan mener dere at den ideele kvinnekroppen ser ut ?

Kom gjerne med bilde eksempler :)

Denne tråden er bare for moro skyld, moro og se om det er noe i den uttalesen tråstarteren fra ideal mannekropp tråden kom med. "Alle gutter ideal kvinnekropp er store pupper og stram rompe"

Jentene kom med veldig forskjellige svar, moro og se om dere guttene gjør det..

Svar ærlig ikke det som er forventet av gutter og svare :P

Slik ser den ut ;)

http://bildr.no/view/409771

Skrevet
WOW!! Det må vel være et manipulert bilde?

Hehe, ja jeg tror det :)

Skrevet

Er jo dame selv, men kan jo også merke hvem som ser bra ut.

Prøvde å finne noen bilder og kom over dette. Synes det var litt morsomt ;)

Har ellers alltid tenkt at Kate Winslet er veldig fin. Men det er nok ikke bare kroppen, det er utrstråling som gjør henne så attraktiv. Og hun har bare blitt finere med årene :)

Utover det synes jeg at det er fint med at man kan se at noen har trent (dvs ingenting henger så veldig, og ja, tynne jenter kan også ha hengerumper), men at det ikke blir for magert. Synes forøvrig at mange stjerner nå om dagen er litt (?) for tynne.

Gjest Gjest_Per_*
Skrevet
Liker slanke damer, har vel alltid gjort det. De kan godt være litt tynne så lenge de er fint tynn. Vanskelig å si noe om idealkropp, men svære silikonpupper er noe av det styggeste, særlig på slanke jenter. Da er det bedre at puppene er naturlige og mindre. Lange slanke ben er alltid bra, og en fin rompe som er passelig stor. Bilde-eksempler? Tja..kanskje Tone Damli Aaberge

Jeg liker ikke siliconpupper i det hele tatt jeg. Men jeg kan godt like jenta fordet!!

Som regel er det sånn at de jentene som selv synes de er passe slanke, de synes jeg er for tynne. Jeg liker jenter som har former.

For å trekke eksempler til damer man vet hvem er:

Beyonce er flott. Herlig med jenter som har hofter og ikke ser ut som en gutt!!

Scarlett Johansson har også en supersexy kropp.

Gjest Gjest_Per_*
Skrevet

Per igjen.

Her er den perfekte kvinnekroppen for meg!!!

MMmmm.....!!!!! (dama mi har tilnærmet lik kropp - heldige meg - hun synes selvfølgelig selv at hun bør slanke seg men jeg tror du skal lete lenge etter en mann som er enige med henne!!!)

Gjest Gest-gutt
Skrevet
denne kroppen er etter min mening HOT! HOT! HOT! :lur:

http://fashionolic.blogspot.com/2008/04/gi...2008-vogue.html

http://www.theinsider.com/photos/423531_Gi..._Beach_in_Miami

Tror mange av gutta er enig med meg der..

Jeg er en gutt som ikke er enig.

Giselle er hot ja - men hun har så mye mer enn bare kropp. Synes at det er det smilende ansiktet hennes som er flottest jeg.

På det nederste bildet så er det bare en tynn ungjentekropp.

Synes "Pers" forfulle ideal (den siste linken hans) var mye mer hot!!!

Gjest Coarvi
Skrevet

Vel, hvis dere vikelig vil lese maaange gutters mening kan denne tråden være ganske underholdende:

Perfekt kropp eller?

:ler:

Tror ikke snittalderen der er så høy, men gutta får hvertfall sagt sin mening.

Gjest bifil jente
Skrevet
Per igjen.

Her er den perfekte kvinnekroppen for meg!!!

MMmmm.....!!!!! (dama mi har tilnærmet lik kropp - heldige meg - hun synes selvfølgelig selv at hun bør slanke seg men jeg tror du skal lete lenge etter en mann som er enige med henne!!!)

Den var vakker ja!

Omtrent sånn jeg hadde før (bare noe mindre bryster), men jeg slanket meg.. :ler:

Så jeg synes bildet mrs bond postet var ganske morsomt og passende.

Mitt ideal var nok å få victorias secret kropp (typen giselle bundchen har), men når jeg ser bildet av den litt mer frodige kvinnen så angrer jeg nesten litt på vektnedgangen.

Men føler det er litt forskjell på hva som gjør seg best med klær og hva som ser best ut når man er naken. Jeg synes Kate Moss ser stiligere ut i tanktop enn de fleste. Men når det gjelder sex så har jeg våte drømmer om mer formfulle damer, som Christina Hendricks fra Mad Men.

Gjest Gjest
Skrevet
Vel, hvis dere vikelig vil lese maaange gutters mening kan denne tråden være ganske underholdende:

Perfekt kropp eller?

:ler:

Tror ikke snittalderen der er så høy, men gutta får hvertfall sagt sin mening.

I den tråden var det jo både slanke, og ihvertfall bilde av en mer tykk kropp (i sort kjole) som lignet mye på den som "Per" henviste til i et bilde over her.

Skrevet (endret)
Tror mange av gutta er enig med meg der
Ikke i det hele tatt! Hvor er formene ? Hun har jo hofter som en mann, og ser ut som hun har tilbrakt de siste 6 månedene på vann og brød..

Ser rett og slett sjuk ut - og det er et viktig poeng (for meg i hvert fall) Noe av det mest attraktive med en med en kvinne/mannskropp er jo at den signaliserer at brukeren er (tilsynelatende?) sunn og frisk.

Bilde ? Finnes det noe flottere en glamourmodellen Erica Cambell? Gud så deilig...:)

Endret av PoolBoy
Gjest Mann 25
Skrevet

Jeg føyer meg inn i rekken av de som liker former. Ikke noe er som en deilig, stor rumpe!

Noen eksempler:

http://images.psxextreme.com/wallpapers/ps...a-Guerra-02.jpg

http://i292.photobucket.com/albums/mm17/go...Vida_Guerra.gif

http://www.funbolt.com/gallery/files/5/5/5...ica-Shoot04.jpg

Jeg kan like tynnere jenter også (og det verste jeg vet er folk som skriker opp hvis noen sier noe om tykke folk, men som ikke har noe problem med å rakke ned på tynne jenter). Likevel er det de formfulle jeg tenker på først når noen spør meg om "idealkroppen".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...