HellyBelly Skrevet 21. juli 2003 #1 Skrevet 21. juli 2003 I det siste har jeg begynt å irritere meg mer og mer over små røde prikker på lårene. Det likner på de prikkene man får etter å ha barbert leggene! (Hvis det er vanlig.. ) Er det dette som er appelsinhud?? Uansett; jeg har ikke barbert noe hår ovenfor knærne! Noen som har tips mot dette usexy fenomenet som begynner å innta min kropp??
Gjest ikke innlogget Lula Skrevet 21. juli 2003 #2 Skrevet 21. juli 2003 Det du beskriver er IKKE appelsinhud. Jeg vet ikke hva det kommer av, men jeg har det ofte selv. Det er enkelt å gjøre noe med ved hjelp av en hampbørste og en god bodylotion. Tørrbørst huden med hampvott hver dag før du går i dusjen. Smør deg inn med fuktighetskrem etterpå. Voila! Nuppene blir borte veldig raskt. Etter at jeg begynte å trene merker jeg at jeg ikke får slike nupper så lett lenger, selv hvis jeg slurver med både skrubbing og lotion ;-)
HellyBelly Skrevet 21. juli 2003 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2003 Okey, takk for betryggende svar! Det kan kanskje ha noe med at jeg har sluttet å trene?? Nå kommer straffen...
Gjest Zalomine Skrevet 21. juli 2003 #4 Skrevet 21. juli 2003 Jeg har aldri trent jeg da... men jeg har også slike.... Ok, heretter blir det skrubbing før dusj og fuktighetskrem etterpå, så skal vi se om det forsvinner, for dette har irritert meg også ("kjennes ut som små kviser" tenkte jeg, bare at det ikke er noe i dem altså, men ja, sånn som du beskriver det er jo det samme... Ok, skrubb og fuktighet, her kommer jeg.... trening? Det kan jeg ikke love.... :-?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 21. juli 2003 #5 Skrevet 21. juli 2003 Peeling og en god bodylotion er med på å holde huden glatt og jevn. Minnie
Tuddelidu Skrevet 21. juli 2003 #6 Skrevet 21. juli 2003 Hvor mye koster egentlig en slik hampvott-sak..??
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 21. juli 2003 #8 Skrevet 21. juli 2003 En hampvott bør ikke koste mer enn 100-150 kroner. Minnie
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 21. juli 2003 #9 Skrevet 21. juli 2003 Og hvor ofte bør man peele..?? Ikke mer enn 1 gang i uken, og det er ekstremt viktig at du følger opp med en grundig omgang med en god bodylotion, masser inn en god posjon krem i huden- hvis ikke vil du tørke ut huden din. Minnie
Tigerpia Skrevet 21. juli 2003 #10 Skrevet 21. juli 2003 Tuddelidu: Jeg synes 1-2 ganger i uken er nok, men dette varierer nok. Har glatt hud uten nupper, så mulig man må peele oftere dersom man har det...
starie Skrevet 21. juli 2003 #11 Skrevet 21. juli 2003 Disse nuppene er sannsynligvis små hornpropper i huden, keratotis pilaris. Det er veldig vanlig, og peeling burde fikse det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå