Gjest gjest_Jento_* Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Hei! Noen som har vært på Karpatos her?? Hvordan er det der? Vi er noen venner som skal ned, vi er ikke ute etter fest og fyll dagen lang, men greit at det er litt liv..
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Nydelig øy! Forholdsvis liten by (regner med at dere skal være i Pigadia-som er det største stedet om jeg husker riktig). Der er det rolig, men med en god del koslige kaffeer og restauranter. Ammopi er en fin strand. Der er det også et par "strandresturanter". Ellers er det en fin strand på østsiden av øya. Tar ca. 20 min, med taxi. Her er det litt mer bølger og dypere vann. Husker ikke hva den stranden heter... er ca. 10 år siden jeg var der, så navn har gått litt i glemmeboken. Ellers er en fin tur opp til olympos som ligger helt nord på øya. Det er en liten gammel sjarmerende by, hvor de blandt annet lager en pastatype som soltørkes på takene i byen. De drev å bygde ut en del allerede da jeg var der, så ting har nok forandret seg litt. Var der også med foreldrene min og var 17, så jeg dro ikke ut, så vet ikke hva det finnes av typiske dansesteder o.l Det jeg likte veldig godt med karpathos var at det var såpass lite at etter en uke kjente man mange og lokabefolkningen hilste når du møtte de på gata som om man var "en av de". P.S Hils til kelner'n i den miderste kaffeen før fontenen :rødme:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå