Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Har lenge vært fascinert av penis, både utseende og hvordan de virker. Ingenting fascinerer meg mer enn å holde rundt en knallhard en som dirrer av vellyst. Ettersom jeg har fått noe mer erfaring har jeg funnet ut følgende: De som er mindre velutstyrte har langt mere følelse i penis enn de som er langt større. Nesten uten unntak er dette regelen slik jeg har erfart det. Har vært sammen med gutter på 10-12 cm som jeg kan dra til vanvidd bare jeg såvidt tar et "par drag" på kjønnsorganet deres, og jeg har vært borti store stokker på oppimot 20 cm som tåler utrolig mye før de kommer. Kan f.eks suges intenst i mange minutter før de kommer. Er det flere jenter som har erfart dette? Er det slik dere menn er utstyrt fra naturen sin side, at de med de minste har større følsomhet pga mindre friksjon?
Gjest usmc Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Peniser er uansett størrelse utstyrt med samme antall nervereseptorer. Konsekvens er at de store er mindre følsome på godt og vondt. Tracy Cox skriver at menn med mindre dermed er mindre utholdende. Det dumme med dette for begge parter er at han dessverre er ferdig før tida er inne. En fordel med dette nervefenomenet for de store er at du som kvinne trenger lenger tid til å bli klar for den store, og han og trenger lenger tid for å komme, dermed går kabalen opp, du som kvinne vil ha større utbytte av samleiet med en stor tolmodig elsker. Konklusjon er at den store mannen er mer utholdende enn den mindre utstyrte, jevnt over. Desverre er naturen ikke snill mot den lille mannen og den store kvinnen. Den beste matchen i følge Kama Sutra er den lille følsomme kvinnen og den store mindre følsomme mannen.
Gjest Gjest_fisken_* Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 Peniser er uansett størrelse utstyrt med samme antall nervereseptorer. Konsekvens er at de store er mindre følsome på godt og vondt. Tracy Cox skriver at menn med mindre dermed er mindre utholdende. Det dumme med dette for begge parter er at han dessverre er ferdig før tida er inne. En fordel med dette nervefenomenet for de store er at du som kvinne trenger lenger tid til å bli klar for den store, og han og trenger lenger tid for å komme, dermed går kabalen opp, du som kvinne vil ha større utbytte av samleiet med en stor tolmodig elsker. Konklusjon er at den store mannen er mer utholdende enn den mindre utstyrte, jevnt over. Desverre er naturen ikke snill mot den lille mannen og den store kvinnen. Den beste matchen i følge Kama Sutra er den lille følsomme kvinnen og den store mindre følsomme mannen. Ojoj...her var det mye tull og tøys for å si det mildt.....men du tror sikkert at "it makes sense" så da er det vel greit for deg.....
Gjest kvinnegjest Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 Har lenge vært fascinert av penis, både utseende og hvordan de virker. Ingenting fascinerer meg mer enn å holde rundt en knallhard en som dirrer av vellyst. Ettersom jeg har fått noe mer erfaring har jeg funnet ut følgende: De som er mindre velutstyrte har langt mere følelse i penis enn de som er langt større. Nesten uten unntak er dette regelen slik jeg har erfart det. Har vært sammen med gutter på 10-12 cm som jeg kan dra til vanvidd bare jeg såvidt tar et "par drag" på kjønnsorganet deres, og jeg har vært borti store stokker på oppimot 20 cm som tåler utrolig mye før de kommer. Kan f.eks suges intenst i mange minutter før de kommer. Er det flere jenter som har erfart dette? Er det slik dere menn er utstyrt fra naturen sin side, at de med de minste har større følsomhet pga mindre friksjon? Ja, helt enig med dette, uten unntak! De små blir også mye hardere, sikkert fordi de trenger mindre blodtilstrømning for å fylle opp. Han jeg er sammen med nå er stor og bruker laang tid på å komme..Jeg savner å kunne ta en kjappis..
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2009 #5 Skrevet 13. mai 2009 Det er helt individuelt, kommer an på dagsform, hvor kåt man faktisk er, posisjon på kroppen (liggende, stående), hvor bra man har det med seg selv, hvor god man er til å presse seg til ikke å komme fort...etc- Jeg er 20 cm, og kan ikke kjøre på som en kanin, da kommer jeg med en gang. Når jeg tilpasser tempoet mitt (varierer), kan jeg holde på så lenge det trengs. (1 time+)
Stefan Skrevet 13. mai 2009 #6 Skrevet 13. mai 2009 Dette er veldig personavhengig, og det kommer også helt an på hva slags stimuli man får, og hvilken dagsform man har. Så hvordan kan man si med sikkerhet at dette har med størrelsen å gjøre? Det blir bare individuelle erfaringer. Det er ingen studier som konkluderer med at små peniser holder kortere, og at større holder lenger.
Satyren Skrevet 13. mai 2009 #7 Skrevet 13. mai 2009 Det viktigste seksuelle organet er hjernen. Gjelder selvsagt såvel kvinnen som mannen. Evnen til å holde seg har nok lite med størrelsen å gjøre. Man merker jo på partneren hvor lenge man skal holde på. Jeg har vært med damer som bare trenger få minutt etter forspill, og damer som aldri kommer helt i mål, uansett hvor lenge du holder på. Disse damene har også vært veldig reserverte med hensyn til å ekperimentere med seg selv. Og har i noen tilfeller aldri hatt orgasme. Min erfaring er at de har hemninger/blokkeringer. De samme damene vil gjerne heller ikke bli slikket, til tross for at de både er delikate og velduftende i skrittet. Tilbake til mannen, og min konklusjon her. Følsomhet i penis kontrolleres i stor grad i hjernen. Man trener seg opp til å holde lenge, når det er formålstjenlig. Hvis man er med en kvinne som setter pris på sex, men ikke et samleie på et kvarter, så slipper man ladningen like gjerne etter 3 - 5 minutter.
Gjest kvinne gjest Skrevet 13. mai 2009 #8 Skrevet 13. mai 2009 Det viktigste seksuelle organet er hjernen. Gjelder selvsagt såvel kvinnen som mannen. Evnen til å holde seg har nok lite med størrelsen å gjøre. Man merker jo på partneren hvor lenge man skal holde på. Jeg har vært med damer som bare trenger få minutt etter forspill, og damer som aldri kommer helt i mål, uansett hvor lenge du holder på. Disse damene har også vært veldig reserverte med hensyn til å ekperimentere med seg selv. Og har i noen tilfeller aldri hatt orgasme. Min erfaring er at de har hemninger/blokkeringer. De samme damene vil gjerne heller ikke bli slikket, til tross for at de både er delikate og velduftende i skrittet. Tilbake til mannen, og min konklusjon her. Følsomhet i penis kontrolleres i stor grad i hjernen. Man trener seg opp til å holde lenge, når det er formålstjenlig. Hvis man er med en kvinne som setter pris på sex, men ikke et samleie på et kvarter, så slipper man ladningen like gjerne etter 3 - 5 minutter. Men, jeg tror generelt at menn med stor penis trenger mer stimuli for å få orgasme. Uten unntak er det min erfaring. De med små kommer som et skudd.
Cuckold Skrevet 13. mai 2009 #9 Skrevet 13. mai 2009 Men, jeg tror generelt at menn med stor penis trenger mer stimuli for å få orgasme. Uten unntak er det min erfaring. De med små kommer som et skudd. Jeg tror det er mange som deler den erfaringen. Selv om det kanskje ikke er en absolutt regel. Det finnes ingen rettferdighet i verden, i hvert fall ikke på det seksuelle området. Hvis du kan godta selv de sannheter som ikke faller ut til din fordel og tillate deg en rolle som passer, selv om rollen kanskje ikke er fullt så stolt som den du opprinnelig aspirerte til, vil du ha mulighet til å oppnå helt andre former for spenning og nytelse. Kanskje ikke det du opprinnelig ønsket, men sannere og mer i harmoni med det du kan gi seksuelt. Selv ser jeg mye heller at min kvinne opplever å tilfredsstilles av en elsker med utholdenhet og størrelse helt i eliteklassen enn å tviholde på eneretten til hennes kropp. En ekstra bonus er at jeg faktisk tenner på det.
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2009 #10 Skrevet 14. mai 2009 De små kan man drive til det totale vanvidd, er min erfaring. Var sammen med en på 10-12 cm som jeg nesten tok livet av til tider. Da jeg prøvde tilsvarende på en som var dobbalt så stor (var faktisk det) kjente han ingenting av det jeg gjorde. Begge variantene har selvfølgelig sine fordeler :-)
Gjest usmc Skrevet 16. mai 2009 #11 Skrevet 16. mai 2009 Dette er veldig personavhengig, og det kommer også helt an på hva slags stimuli man får, og hvilken dagsform man har. Så hvordan kan man si med sikkerhet at dette har med størrelsen å gjøre? Det blir bare individuelle erfaringer. Det er ingen studier som konkluderer med at små peniser holder kortere, og at større holder lenger. Jo! Antall nervereseptorer er likt, men det som avgjør tettheten er størrelsen på overflaten. Konklusjon: stor overflate - mindre følsomhet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå