Gå til innhold

Kan jeg bruke dette som brudesko?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Gaby_*
Skrevet

Hei!

Jeg skal gifte meg i en klassisk kjole med mye blonder fra La Sposa, men sliter med å finne gode sko. Nå har jeg forelsket meg i lilla sko med mangefargede hæler. Kan jeg bruke disse, eller blir det helt på jordet. Skal forøvrig ha blomster i samme farge som skoene og skal ikke ha slør eller tiara, men blomster i håret.

http://www.mozimo.co.uk/item/PeterKaiser_P...150_1667_1.html

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:dåne: De var jo kjempestilige! :rødme: Jeg har faktisk siklet etter noen lignende på Eurosko. :strix:

Og selvfølgelig kan du bruke dem til kjolen din, og særlig dersom du skal ha blomster i samme farge. Tror det kommer til å bli kjempestilig!

Skrevet

Jeg kommer ikke til å gå for vanlige brudesko den dagen jeg skal være brud. Jeg syens det er tøft å ha andre sko som matcher blomstervalget eller andre farger. Evt sko i sølv eller gull.

Skrevet
Hei!

Jeg skal gifte meg i en klassisk kjole med mye blonder fra La Sposa, men sliter med å finne gode sko. Nå har jeg forelsket meg i lilla sko med mangefargede hæler. Kan jeg bruke disse, eller blir det helt på jordet. Skal forøvrig ha blomster i samme farge som skoene og skal ikke ha slør eller tiara, men blomster i håret.

http://www.mozimo.co.uk/item/PeterKaiser_P...150_1667_1.html

Det tror jeg kan bli kjempestilig!! Du har jo da også sko som er mer anvennelige etter bryllupet :)

Go for it!!

Skrevet

Klart du kan! Ingen som sier at man må ha hvite sko! Jeg hadde også sko som matchet tilbehøret istedet for å kjøpe hvite sko som kun ville bli brukt en gang.

Skrevet

Nå skal ikke jeg gifte meg enda da.. men som alle jenter har man jo tenkt litt på dette ;)

Jeg er helt forelsket i rødt og slik jeg ser det for meg idag blir det hvit kjole, rødt bånd i midjen, rød gerbra i håret og røde sko :) synes det er helt fantastisk fint med litt innslag av farger til kjolen.. og rødt får meg til å føle meg fantastisk, så hvorfor skal jeg unngå det på min store dag ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...