Gå til innhold

hovne lepper


Fremhevede innlegg

Gjest leppedama
Skrevet

Som tittelen sier så hovner leppene mine opp hver eneste gang det blir vår i luften, dette har pågått noen år nå, og jeg har egentlig aldri tenkt på å spørre om det før nå. For det er ikke vondt eller noe, men det er bare veldig irriterende når det ser ut som om jeg har overdrevet med botox med engang sola titter fram. Kjennes helt merkelig ut gjør det også. Er det noen som har erfaringer med dette? er lei av å gå rundt og se ut som angelina jolie wannabe

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Som tittelen sier så hovner leppene mine opp hver eneste gang det blir vår i luften, dette har pågått noen år nå, og jeg har egentlig aldri tenkt på å spørre om det før nå. For det er ikke vondt eller noe, men det er bare veldig irriterende når det ser ut som om jeg har overdrevet med botox med engang sola titter fram. Kjennes helt merkelig ut gjør det også. Er det noen som har erfaringer med dette? er lei av å gå rundt og se ut som angelina jolie wannabe

Hmmm, kanskje det er en allergisk reaksjon på noe? Det er iallefall det første jeg tenker...

Har vært borti at mine lepper hovner opp når jeg spiser noen spesielle frityrstekte reker, og jeg antar at der er noe krydder e.l der jeg reagere på. Reagerer ikke ellers på skalldyr.

Men evt hvilken allergisk reaksjon det kan være det aner jeg ikke... bjørk og gress allergi går jo på luftveiene og øynene.

Gjest Gjest
Skrevet

Høres veldig ut som alergi på et eller annet.

Mannen min er så alergisk at han hovner veldig opp i leppene og munnen bare han får et kyss av meg etter at jeg har spist epler.

(Har måtte slutte å spise epler skal det bli noe kyss på meg.. he he)

Han kan ikke spise epler selv, da hovner halsen opp også.

Han var å hugde ned et bjørketre i hagen i helga. Da hovnet leppene veldig opp. Han sa det bare kjenntes ubehagelig ut siden han ble litt hoven inni munnen også. Men det virket ikke som det klødde.

Litt dumt av han å stikke nesa helt inn i bjørka når det er ekstrem spredning da.. men.. han om det..

Sønnen min hovner også opp rundt og i øynene når det er riktig ille

(Tom. hviten på øyet hovner opp,, rimelig ubehagelig for han)

Men nå går han på medisiner, så da går det mye bedre.

Gå til legen å få deg en allergitest, det tror jeg er det lureste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...