Po Pi Skrevet 22. juli 2003 Forfatter #22 Skrevet 22. juli 2003 Hei! Tuuuuuuuuuuuuuuuuusen takk for alle svar og flotte komplimenter! :oops: Det var utrolig hyggelige tilbakemeldinger å få. Takk skal dere ha! Vi venter på bildene fra fotografen (vi hadde en fotograf som var med oss hele dagen) og da regner jeg med at vi legger ut flere bilder. I mellomtiden kan jeg jo legge ut noen amatørbilder.. Skal se hva jeg får til! Det er MYE arbeid å planlegge et bryllup, for nå er vi begge helt utslitte... Men dagen var utrolig flott! Referat kommer kanskje i løpet av uka. Hilsen fra Po Pi
Gjest Tex Skrevet 22. juli 2003 #23 Skrevet 22. juli 2003 Hei! Vi venter på bildene fra fotografen (vi hadde en fotograf som var med oss hele dagen) og da regner jeg med at vi legger ut flere bilder. I mellomtiden kan jeg jo legge ut noen amatørbilder.. Skal se hva jeg får til!
Avenodite Skrevet 23. juli 2003 #24 Skrevet 23. juli 2003 Dere var kjempefine begge to, og brudebuketten var helt nydelig. Må bare kommentere blomsteroppsatsene i kirken, fantastiske!!!
camie Skrevet 23. juli 2003 #25 Skrevet 23. juli 2003 Venter på flere bilder..... GRATULERER MED VEL OVERSTÅTT BRYLLUP!!
Gjest Dolphina Skrevet 23. juli 2003 #26 Skrevet 23. juli 2003 Nydelig kjole, hår, blomster og par! Gratulerer så masse!
smile Skrevet 23. juli 2003 #27 Skrevet 23. juli 2003 Gratulerer! Føyer meg i rekken av kjempepen brud og bukett (også mannen da )
Gjest Candyfloss Skrevet 23. juli 2003 #28 Skrevet 23. juli 2003 Herregud, så pen du var :o Mannen din også! :D
Po Pi Skrevet 23. juli 2003 Forfatter #30 Skrevet 23. juli 2003 (endret) Hei igjen! Tusen takk for alle flotte ord og gratulasjoner! Det er herlig å være gift Hilsen fra Po Pi Endret 20. desember 2019 av Po Pi
Po Pi Skrevet 23. juli 2003 Forfatter #31 Skrevet 23. juli 2003 Bildene er forresten ikke av så god kvalitet.. Mye røde øyne.. Men, men.
ringblomst Skrevet 25. juli 2003 #33 Skrevet 25. juli 2003 Gratulerer så mye! Og tusen takk for at du lot oss se alle de fine bildene. Dere var begge to riktig nydelige.
Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2003 #34 Skrevet 25. juli 2003 Grattis med overstått, dere var fine. Eneste jeg reagerte på var din forlover sin kjole, hadde ikke likt at min forlover hadde hatt hvit kjole. Ellers syntes jeg det er mye finere med sjaffong slør, tror faktisk du hadde vært ENDA finere med det Buketten var fin, men etter min mening litt for dominerende (men det er MIN mening). Lykke til med ekteskapet Hilsen junibrud-02
Gjest po pi-uinnlogget Skrevet 25. juli 2003 #35 Skrevet 25. juli 2003 Takk for tilbakemeldinger! Kjolen til min forlover var ikke hvit, men lys blå. Men jeg må nok innrømme at når jeg ser på bildene, så ser den for lys ut.. Hilsen Po Pi
ringblomst Skrevet 25. juli 2003 #36 Skrevet 25. juli 2003 Da jeg så bildene av forloveren, syntes jeg hun var riktig fin og den lyseblåe kjolen kledde henne godt, uten å overstråle deg po pi .
Dødspingvinen Skrevet 25. juli 2003 #37 Skrevet 25. juli 2003 Så pen du var!! Prinsesse-brud, jo... :D
tuva77 Skrevet 26. juli 2003 #38 Skrevet 26. juli 2003 Dere var utrolig flotte. Kjolen var helt rå!!!
Po Pi Skrevet 27. juli 2003 Forfatter #39 Skrevet 27. juli 2003 (endret) Tusen takk alle sammen, jeg blir så overveldet av alle de flotte tilbakemeldingene! Kjolen er fra Pronovias og heter Homero. Jeg er kjempefornøyd med den! Har kjøpt kjolen, for jeg har lyst til å spare på den. Når det gjelder min forlover synes jeg hun var kjempefin i kjolen, selv om kjolen muligens var litt for lys. Men den kledde henne godt, ja! Vi har forresten fått bildene fra vår fotograf som var med oss hele dagen, og en del av disse vil bli lagt ut på hjemmesiden vår i løpet av et par dager! Hilsen fra Po Pi Endret 20. desember 2019 av Po Pi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå