Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi lurer litt på en snartur til Malta i løpet av vinteren - samboeren min er ikke kjempebegeistret for høy varme, og jeg synes det er mye mer behagelig med fotturer og slikt når det er litt kjøligere vær.

Har lest litt værstatistikker og sånn, men de blir så generelle at jeg synes det er vanskelig å få et skikkelig inntrykk.

Noen som har vært på Malta i februar/mars og har innspill ang. klima?

Tar selvsagt imot andre tips om Valetta/Malta generelt - restauranter, utflukter, aktiviteter, etc - med stor takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere fryser i hjel... Nesten!

Jeg var der i april et år og da var det kuldebølge (dvs. 12-14 grader) :ler: og det var iskaldt. Dvs. vi var forberedt på at det ikke var så varmt så vi tok med oss fleecegensere og vindjakker så utendørs gikk det bra, men hotellrommet var iskaldt. Vi bodde riktignok på et trestjernes pakketuristhotell, så standarden var bare sånn passe. Mulig det er bedre oppvarming hvis dere velger et litt bedre hotell.

Velger dere et billig hotell, så kan det lønne seg å ta med en tynn sovepose for å ha under teppet. En slik kjempekomprimerbar sommersovepose. Det gjorde jeg og jeg angret absolutt ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...