Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #61 Skrevet 12. mai 2009 Dårlig unnskyldning for å ikke diskutere. Greia var at du bare ville ha oppmerksomhet og måtte lire av deg ett eller annet for å få det. Dårlig unnskyldning for mangel på intelligens. Jeg hadde heller ikke forventet at du ville skjønne et plukk av det opprinnelige innlegget, så at du innbiller deg at jeg gjorde det for å få oppmerksomhet kommer ikke som noen bombe. Jeg synes forøvrig at det er svært merkelig at du orker å kaste bort tid på å skrive ting som liksom skal være fornærmende til helt fremmede mennesker, Og det gjør ikke du? Lol, snakk om å være totalt blottet for selvinnsikt. Kanskje du burde lese gjennom innleggene dine en gang til før du trekker konklusjoner. Dette er atferd som jeg synes passer svært godt til min tese om at du trengte litt oppmerksomhet i dag. Det er nok mange rare ting som passer inn i tesene til en virkelighetsfjærn feminist. Du lever lykkelig i livsløgnen din, og virker heller ikke spesielt interessert i å sette deg inn i fakta. Så velbekomme, for min del kan du lage så mange teser du bare orker.
absinthia Skrevet 12. mai 2009 #62 Skrevet 12. mai 2009 Dårlig unnskyldning for mangel på intelligens. Jeg hadde heller ikke forventet at du ville skjønne et plukk av det opprinnelige innlegget, så at du innbiller deg at jeg gjorde det for å få oppmerksomhet kommer ikke som noen bombe. Og det gjør ikke du? Lol, snakk om å være totalt blottet for selvinnsikt. Kanskje du burde lese gjennom innleggene dine en gang til før du trekker konklusjoner. Det er nok mange rare ting som passer inn i tesene til en virkelighetsfjærn feminist. Du lever lykkelig i livsløgnen din, og virker heller ikke spesielt interessert i å sette deg inn i fakta. Så velbekomme, for min del kan du lage så mange teser du bare orker. Hvorfor sier du først at de som er her inne ikke er kvinner og så sier du etterpå at vi er feminister? Ordet feminist kommer av det latinske ordet femina, som betyr kvinne. Feminister jobber for å fremme like rettigheter og muligheter for alle. Dette er definisjonen på hva feminister jobber for. Er det noe bestemt du ikke liker ved at alle mennesker skal ha like vilkår? Det finnes likevel ulike typer feminister, du har kvinnefronten, brød og roser - som ble nedlagt på 80-tallet og så har du kvinnegruppa Ottar som er mer radikal enn de andre i sin tolkning av det feministiske budskapet.
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #63 Skrevet 12. mai 2009 Feminister jobber for å fremme like rettigheter og muligheter for alle. Dette er definisjonen på hva feminister jobber for. Haha, jeg har ombestemt meg når det gjelder hva som var dagens vits. Det du skriver her må være dagens største vits. Feminister hater menn, og fremmer kun fordeler for sitt eget kjønn. De prøver bl.a. å karre til seg makt ved å kvotere seg inn i ledende stillinger i næringslivet, og de innbiller seg at menn og damer har de samme biologiske forutsetningene. Hadde det vært opp til feministene så hadde det vært menn som ammet barn. Ottar er et godt eksempel på hva feminisme handler om. Og jeg må le av hu som sa at hu var feminist, men elsket menn. Det blir det samme som å si at du er rasist, men at du elsker innvandrere.
Strix Skrevet 12. mai 2009 #64 Skrevet 12. mai 2009 (endret) Tråden er ryddet og stengt iht KGs regler. Strix, mod Endret 12. mai 2009 av Strix
Fremhevede innlegg