Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #21 Skrevet 12. mai 2009 Ja, det smalt fra den rette ræva! Hilsen Kjærring Ja, det smalt fra den rette fitta!
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #22 Skrevet 12. mai 2009 Eh.. du gjør jo akkurat det samme.. Logisk brist ute å går, ja! Det er ikke noen logisk brist ute og går nei, siden jeg selv aldri har nektet for at jeg gjør det samme. Det jeg skrev var at dette var et av mange typiske kjennetegn på feminister.
FoxyFish Skrevet 12. mai 2009 #23 Skrevet 12. mai 2009 Ja, at du dømmer en annen person som du hverken har møtt eller har den fjerneste kunnskap om kommer heller ikke som noe sjokk. Jeg tipper jeg hadde klart å snu deg rundt lillefingeren min som den største selvfølgelighet hvis vi hadde møtt hverandre. Men du må nok bare innse at du vil nok aldri bli noen skikkelig kvinne. Nei, betegnelsen 'kvinne' er noe man i høyeste grad må gjøre seg fortjent til. Men jeg vet at det er en del misoppfattelser ute og går, så derfor startet jeg denne tråden. Hehe, du har tatt agnet så til de grader! Hvis du leser tråden om igjen så tror jeg du ser at de fleste som svarer deg ser på deg som ganske stakkarslig. Og du ser fortsatt ikke ut til å se forskjellen mellom det å svare fordi man er provosert, og det å svare fordi man ler av deg og prøver å gi deg et litt moderlig klapp på hodet. Jeg er sikker på at moren din må være stolt av deg
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #24 Skrevet 12. mai 2009 Til å være en smurf med mange tilleggs diagnoser, så er du jammen meg litt søt også Hihi, ja Omtrent som en sånn liten gremlin. Eller kanskje et Forumtroll?
FoxyFish Skrevet 12. mai 2009 #25 Skrevet 12. mai 2009 Det er ikke noen logisk brist ute og går nei, siden jeg selv aldri har nektet for at jeg gjør det samme. Det jeg skrev var at dette var et av mange typiske kjennetegn på feminister. Oioioi, feministen sniker seg frem!
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #26 Skrevet 12. mai 2009 Til å være en smurf med mange tilleggs diagnoser, så er du jammen meg litt søt også Jeg har nok faktisk ingen tilleggsdiagnoser (merk: det skrives i ett ord), men jeg synes det er på sin plass at noen informerer dere med litt harde fakta angående betegnelsen 'kvinne'. Det kommer heller ikke som noen overraskelse på meg at mange synes det er ubehagelig å få servert noen sannhetens ord som strider mot sin egen livsløgn.
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #27 Skrevet 12. mai 2009 Ja, det smalt fra den rette fitta! Det var jo en utrolig kjedelig comeback da.... Har du virkelig ikke bedre fantasi enn som så?
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #28 Skrevet 12. mai 2009 Hehe, du har tatt agnet så til de grader! Hvis du leser tråden om igjen så tror jeg du ser at de fleste som svarer deg ser på deg som ganske stakkarslig. Og du ser fortsatt ikke ut til å se forskjellen mellom det å svare fordi man er provosert, og det å svare fordi man ler av deg og prøver å gi deg et litt moderlig klapp på hodet. Jeg er sikker på at moren din må være stolt av deg Jeg har tatt agnet? Du er nok litt forvirret her, kjærring. Det var jeg som la ut agnet. Og jeg visste at dere ville bite på. Du er intet mindre enn en stakkarslig, virkelighetsfjærn feminist, som sannsynligvis aldri vil skjønne betydningen av ordet 'kvinne'.
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #29 Skrevet 12. mai 2009 Det var jo en utrolig kjedelig comeback da.... Har du virkelig ikke bedre fantasi enn som så? Joda, men det er grenser på hvor mye tid jeg gidder å bruke på å svare på slike platte, meningsløse innlegg.
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #30 Skrevet 12. mai 2009 Joda, men det er grenser på hvor mye tid jeg gidder å bruke på å svare på slike platte, meningsløse innlegg. Platte, meningsløse innlegg? Vel, som man roper i skogen får man svar!
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #31 Skrevet 12. mai 2009 Som man roper i en skog full av virkelighetsfjerne feminister, så får man svar.
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #32 Skrevet 12. mai 2009 Ikke glem Barne-TV da, lillegutt. Og ikke la mammaen din se at du har brukt datamaskinen hennes; da blir det kanskje ikke noe lørdagsgodt på deg. Og det ville jo vært fryktelig trist.
FoxyFish Skrevet 12. mai 2009 #33 Skrevet 12. mai 2009 Jeg har tatt agnet? Du er nok litt forvirret her, kjærring. Det var jeg som la ut agnet. Og jeg visste at dere ville bite på. Du er intet mindre enn en stakkarslig, virkelighetsfjærn feminist, som sannsynligvis aldri vil skjønne betydningen av ordet 'kvinne'. Du har agnet i munnen og svømmer febrilsk ser jeg. Men for all del - fortsett å dum deg ut. Du er jo så søt når du prøver
Gjest Gjest_tittentei_* Skrevet 12. mai 2009 #34 Skrevet 12. mai 2009 haha jeg tror han har fått til akkurat det han ville med inlegget! nemlig å irritere dere:D god underholdning.. keep on going din bedritne mannsjåvinist
Gjest bullshit Skrevet 12. mai 2009 #35 Skrevet 12. mai 2009 jeg er en ekte kvinne og jeg vil deg minne på at du har latt deg tvinne rundt lillefingern, og se der henger'n jeg har bart og lår med masse hår jeg respekterer deg fordi jeg vet du digger meg!
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #36 Skrevet 12. mai 2009 :søvn: Vanligvis kan det være ganske fornøyelig å diskutere med forumtroll, forutsatt at det de skriver er morsomt. Det du derimot gjør, er å kopiere et utsagn, bytte ut noen ord og sende det i retur. Du har nok ikke talent for dette du, småen. Men det kan jo være det fins håp for deg også, om du legger deg i selen og prøver å poste noe originalt for en gangs skyld.
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #37 Skrevet 12. mai 2009 Dette er vel den eneste måten lillegutt kan få oppmerksomhet fra kvinner på, han sitter nok og tafser på seg selv nå..
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #38 Skrevet 12. mai 2009 Dette er vel den eneste måten lillegutt kan få oppmerksomhet fra kvinner på, han sitter nok og tafser på seg selv nå.. Åfyyyy nå fikk jeg EKLE bilder i hodet! Noe sånt Fatso-aktig.
mysan Skrevet 12. mai 2009 #39 Skrevet 12. mai 2009 kvinne f1 el. m1 (norr kvinna) 1 (voksen) person av hunkjønn det fins flere k-r enn menn / utvikle seg fra jente til k- / mann og k- / k-r og barn først / med tanke på kvinnelige egenskaper: hun var en virkelig k- / k-ns frigjøring 2 i sms: tilhenger kvinnesaksk-, jf mann (5) Du mener kanskje at ordboka har feil tolkning av ordet, og at den rette betegnelsen er noe slikt: Kvinne - voksen person av hunkjønn som vet at hun er sin mann underlegen, varter ham opp og tar vare på barna, slik at han ikke trenger gjøre det selv, men heller kan konsentrere seg om å spille golf eller drikke øl med gutta... Tenker dagens kvinner skremmer vannet av deg jeg, småen
absinthia Skrevet 12. mai 2009 #40 Skrevet 12. mai 2009 Tenker dagens kvinner skremmer vannet av deg jeg, småen Ja.. og derfor tør han bare dra oss litt i fletta i forbifarta for å få litt oppmerksomhet, i det minste.
Fremhevede innlegg