Gå til innhold

klump inne i skjeden

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

jeg har slitt lenge med dårlig sexlyst og smerte ved samleie. har ikke akkurat vært så ivrig etter å undersøke meg eller kjenne selv om det kan være noe. men i går oppdaget jeg at det er en svær klump inne i skjeden som på en måte sperrer. jeg får max inn et par fingre..

vet jo at det er normalt å ha en klump der, men min var mye mindre før. har rett og slett vokst???

har ikke klart å ha sex siden jeg fødte for nesten 2 år siden.. har ikke blitt undersøkt etter fødselen. (synes dette er litt rart siden jeg trodde det var obligatorisk når man har sydd).

jeg ble litt bekymra.. tenk om det er noe galt? skal det være sånn? noen som kan hjelpe? (har allerede bestilt time med legen)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Umulig å si noe sikkert om hva det kan være. Du må nok bestille deg en time hos legen for en GU. :-)

Gjest Gjest
Skrevet

ja det er jo sikkert den, men den skal vel ikke dekke hele inngangen?

Gjest Stjernedryss
Skrevet
ja det er jo sikkert den, men den skal vel ikke dekke hele inngangen?

Det varierer veldig i løpet av syklussen, noeng ganger er den bare et par centimeter inn omtrent og noen ganger kan man så vidt kjenne den. Siden du oppdaget den i går er du sikkert bare i den tiden i perioden hvor den sitter veldig lavt. Typisk under mensen f.eks.

Det er nok lurt å bestille time uansett i og med at du har smerter ved samleie.

• 1 måned senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Høres ut som nedsunket livmor. Det kan skje etter fødsler. Det skjer ikke bare gamle damer slik som helsevesenet liker å gi uttrykk for. Det er en helt vanlig fødselsskade. (Postpartum skade)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...