Gå til innhold

Steng ute menn

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Nissemor_*
Skrevet

Ett sted må jo menn få lov til å oppholde seg og vise at de også har følelser. Menn liker å tviholde på maska og fasaden i alle andre sammenhenger, så la de nå få opprette en bruker her på KG slik at de kan slenge dritt om kvinner, og svada om andre ting, frustrasjon om skromp-peniser og annet maskulint følelsesladet BS. La de små menn komme til oss på KG :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn er jo så tause og stumme der ute i det offentlige rom, som om de ikke har lært å snakke. Så bare flott at noen er med og diskuterer ulike emner på KG!

Uten menn i diskusjonstrådene ville det ha blitt ensformig...og noen av de er kanskje kjekke også? :rødme:

Skrevet
Dette er kvinneguiden for kvinner. Menn har ingenting her og gjøre, kom dere vekk

Syns du ikke det holder at enkelte brukere prøver å kvitte seg med gjester eller? Skal da du som gjest prøve å mobbe vekk andre?

Blir litt som: far slår mor, mor slår meg og jeg slår katta! Gi deg!!!

Plagsomt med mennesker som ikke evner å være tolerante. Menn kan faktisk gi oss gode råd om mange ting og vi dem.

Skrevet

Brukerne her er svært ekslkluderende: de vil bli kvitt gjester (som ofte er de selv) og menn.

Ja takk til menn på KG! Uten menn her ville ikke jeg ha vært her. Kun kvinner er bare kjedelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...