Gå til innhold

Steng ute menn


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Tanita

Ser for meg at enkelte menn her egentlig skulle ønske det fantes ManneGuiden, men i mangel på det så må de ty til det nest beste; Kvinneguiden. Greit med innspill fra menn av og til - altså fra oppegående sådane... Finnes et par (menn) her som ikke kommer med annet enn barnslig tull og tøys og negativ visvas. Det er bortkasta syns jeg og skjønner egentlig ikke vitsen i at de gidder bruke tida si på å være negative mot kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er flott å ha både menn og gjester her, jeg :) Irriterende når gjester troller forumet, men jeg liker det at man kan være anonym hvis man vil det. Ellers hadde nok mange av trådene her inne ligget døde, siden ingen turde å svare. Spesielt en del av de som handler om tabuer/sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjeste Blondie65
Nei, bare registerere seg med forskjellige nick. Hater når gjestene krangler seg i mellom og man aner ikke gjest som er gjest som er den gjesten som skrev at gjest ikke blabla.

Enten utestenge alle gjestene (ok for meg), eller få inn en regel hvor det er lov med kun en gjest per tråd, for å unngå forvirring.

Her hagler det med gode forslag ser jeg. Ut med menn, sperr gjesteposting for alle andre enn en gjest fordi en eller flere gjester sliter kraftig med folkeskikken. Hva blir det neste? Øvre/nedre aldersgrense? Vekk med alle bergensere (dream on), vi'kke ha FRP'ere og hvis du stemmer SV er du ut?

Når DET er sagt - det hadde ikke gjort noe om man MÅTTE registrere seg men f.eks. kunne poste anonymt i noen forum. Det har imidlertid vært prøvd før og da dabbet aktiviteten kraftig av.

Og nei, jeg vil ikke ha et mannefritt KG. Til det er det alt for mange hyggelige, velreflekterte av sorten her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er svært spent på hvordan TS hadde tenkt å gjennomføre noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinneguiden = menn som gir råd til kvinner.

Damer som gir råd til hverandre er jo en dårlig vits.

Det må en mann til for å gi fornuftige råd til rådville kvinnfolk.

-dette er jeg til tider så enig så enig i, ikke alltid det er lett å finne ut av ting oss i mellom! *skylapper* :ler: Men det er nok mange ting Ola Nordmann ikke har peiling på om kvinner også, så du må ikke ta munnen for full her! ;)

Men helt ærlig -det er vel ikke SÅ mange menn her(?), de er fortsatt en minoritet på forumet virker det som og KG ville aldri ha hatt muligheten til å stenge ut etter kjønn eller andre kriterier. Når det kommer til gjesteposting så er jo det også en bra ting etter min mening, så lenge det ikke tar helt over med useriøse innlegg og forumstroll. :)

Vær glad for at det sitter en gjeng med modder som jobber hardt for at forumet skal holde kvaliteten sier jeg bare! I forhold til mange,mange andre forum er dette en av de mest ryddige og seriøse, i forhold til hvordan siden er satt opp og fungerer.

Edit: *mangla en setning gitt*

Endret av Colargol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Men helt ærlig -det er vel ikke SÅ mange menn her(?), de er fortsatt en minoritet på forumet virker det som

Ja, men det er fordi moderatorene hiver seg over slette- og banneknappen med en gang de ser et innlegg de ikke liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tanita
Ja, men det er fordi moderatorene hiver seg over slette- og banneknappen med en gang de ser et innlegg de ikke liker.

Nettopp pga mangel på normal oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er flott å ha både menn og gjester her, jeg :) Irriterende når gjester troller forumet, men jeg liker det at man kan være anonym hvis man vil det. Ellers hadde nok mange av trådene her inne ligget døde, siden ingen turde å svare. Spesielt en del av de som handler om tabuer/sex.

gjester kan vi fint stenge ute:P mens menn er greit å ha:)

Det problemet vil jo enkelt kunne løses ved å kunne svare anonymt men at de fikk et tall eller noe sånn at vi vet hvem som er hvem:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
gjester kan vi fint stenge ute:P mens menn er greit å ha:)

Det problemet vil jo enkelt kunne løses ved å kunne svare anonymt men at de fikk et tall eller noe sånn at vi vet hvem som er hvem:P

Kunne vert logget på IP...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenneth
Ja, men det er fordi moderatorene hiver seg over slette- og banneknappen med en gang de ser et innlegg de ikke liker.
Du mener altså at menn oftere bryter forum-reglene enn kvinner? Eller mener du at moderatorene diskriminerer menn? Kanskje er reglene for vanskelige å forstå - og kanskje ikke forenlige med menns genmateriale? Mulighetene er mange, men den mest sannsynlige teorien finner du i Tanitas svar.

At menn er en minoritet på Kvinneguiden, er relativt umystisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Du mener altså at menn oftere bryter forum-reglene enn kvinner? Eller mener du at moderatorene diskriminerer menn? Kanskje er reglene for vanskelige å forstå - og kanskje ikke forenlige med menns genmateriale? Mulighetene er mange, men den mest sannsynlige teorien finner du i Tanitas svar.

At menn er en minoritet på Kvinneguiden, er relativt umystisk.

Det er virkelig lavt under taket på dette formuet. Merkelig lavt. Og reglene er, som mye annet kommunisert fra kvinner, meget diffuse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Nettopp pga mangel på normal oppførsel.

Feil. Innlegget ditt blir slettet dersom moderatorene ikke er enige med deg, eller om det du sier i det hele tatt er en ørliten smule kontroversielt. Du risikerer også å bli banna. Så jeg skjønner godt at det ikke er mange menn som gidder å bidra til et slikt hjernedødt feministregime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kenneth
Det er virkelig lavt under taket på dette formuet. Merkelig lavt. Og reglene er, som mye annet kommunisert fra kvinner, meget diffuse.
Min erfaring er at himlingen er i.h.t. god norsk byggeskikk, og at eventuelle sammenstøt med bygningsmassen skyldes utagerende oppførsel i form av styltebruk, overdrevent høye innleggssåler eller for meget med hopp og sprett.

Jeg må jo bare spørre: Hvorfor benytter du ikke et annet forum hvis KG er så ille?

Det er altså reglene/kvinnene det er noe galt med? Det er tydeligvis flere enn meg som synes Lily Allens "it's not me, it's you" er en knæsj tittel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yihaa
Min erfaring er at himlingen er i.h.t. god norsk byggeskikk, og at eventuelle sammenstøt med bygningsmassen skyldes utagerende oppførsel i form av styltebruk, overdrevent høye innleggssåler eller for meget med hopp og sprett.

Jeg må jo bare spørre: Hvorfor benytter du ikke et annet forum hvis KG er så ille?

Godt poeng!!

Og svaret må vel være at det bare er for å være atal at enkelte skriver innlegg her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis din mann, ts, driver og forfølger deg på kg, forstår jeg deg. Men menn har karisma og sitt å bidra med her. Uten dem, uten at jeg har lagt særlig merke til noen menn eksakt, ville vel kg bare handlet om kjoler og hyller fra ikea...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 7 måneder senere...

Mye å lese her for Menn også da! :) Klart vi må få delta også, etter å ha lest litt her en mnd's tid måtte jeg også registrere meg... :nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinne, 34
Dette er kvinneguiden for kvinner. Menn har ingenting her og gjøre, kom dere vekk

Er ikke enig med deg!

Det at det også er menn her gjør at jeg deltar i debattene. Uten menn, ingen interesse.

Hadde blitt utrolig kjedelig uten menn her. Håper mange flere menn registrerer seg. Hyggelig å bli kjent med de, og de balanserer ut det verste kvnnelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...