Gå til innhold

Steng ute menn

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Dette er kvinneguiden for kvinner. Menn har ingenting her og gjøre, kom dere vekk

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet
Dette er kvinneguiden for kvinner. Menn har ingenting her og gjøre, kom dere vekk

Du mener slik som resten av saamfunnet fungerer? Der kvinner lukker seg inne i klikker og snakker om vedtatte sannheter uten å tenke på at menn gjerne har noen meninger og synspunkter på ting?

Gjest Gjest
Skrevet

Kvinneguiden = menn som gir råd til kvinner.

Damer som gir råd til hverandre er jo en dårlig vits.

Det må en mann til for å gi fornuftige råd til rådville kvinnfolk.

Skrevet (endret)

Kan ikke heller gjester stenges ute?

Endret av LukaFrost
Gjest hogwash
Skrevet
Kan ikke heller gjester stenes ute?

Jeg regner med dette var en skrivefeil, men ga meg en god latter på morgenkvisten :)

Skrevet
Kan ikke heller gjester stenes ute?

Så absolutt enig!

Gjest Silmarill utlogget
Skrevet

Dummeste jeg har lest hittil i dag....Hvordan hadde du tenkt at det skulle la seg gjøre da? :klø:

Tror du at denne nettsiden kan føle om det er en mann eller kvinne som skriver her inne?

Få inn flere menn sier nå jeg!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er også enig, selv om jeg selv er gjest for øyeblikket. XD

Mange gjester er rett og slett ufordragelige, og det sliper de unna med siden det er ingen måter å kjenne de igjen på.

Skrevet

Nei jeg syns det er både interessant, morsomt og spennende med innspill fra menn,så for min del må de endelig være her :)

Og om det dukker opp en og annen " ufordragelig" type iblant,så er sannelig ikke alle kvinnene som er innom like " spiselige" de heller...

Gjest Gjest
Skrevet

Det er sant det Alicia, men registrerte brukere kan man i alle fall holde seg unna.

Skrevet

Da mister vi jo Kamikatze! Det må ikke skje.

Gjest Gjest
Skrevet

Haha, jeg går ut ifra at hu som starta dette innlegget har mensen?

Uansett er det et idiotisk forslag som heller ikke lar seg gjennomføre i praksis.

Skrevet (endret)
Haha, jeg går ut ifra at hu som starta dette innlegget har mensen?

Uansett er det et idiotisk forslag som heller ikke lar seg gjennomføre i praksis.

:fy_fy: Kremt kremt,du vet da vel at med slike utsagn kan du komme til å provosere en hel hær av kvinner :ler: ? Du skjønner det at vi både KAN og har LOV til å bli sure uten at verken vi kvinner selv eller dere menn skal skylde på mensen.. :lur:

Men jeg tror heller ikke at det lar seg gjøre å utestenge menn,og håper jo ikke på det da :) Vi kan jo bare ønske og håpe at både de som er gjester og brukere oppfører seg rimelig akseptabelt !

Endret av alicia2
Gjest Gjest
Skrevet
:fy_fy: Kremt kremt,du vet da vel at med slike utsagn kan du komme til å provosere en hel hær av kvinner :ler: ? Du skjønner det at vi både KAN og har LOV til å bli sure uten at verken vi kvinner selv eller dere menn skal skylde på mensen.. :lur:

Det var jo litt av poenget da, men jeg mente det ikke seriøst. :ler::lur:

Skrevet
Det var jo litt av poenget da, men jeg mente det ikke seriøst. :ler::lur:

:ler: Tenkte jo det .. ;)

Gjest Gjest_Pasta_*
Skrevet

Hvilken mann er det som har fortalt deg hvor skapet skal staa naa daa? :gjeiper:

Gjest Yihaa
Skrevet (endret)

Jeg skjønner ikke hvorfor menn skal stenges ute fra Kvinneguiden??

For øvrig kan godt Ola registrere seg som brukeren Kari.

Hvordan mener du at en slik regel skal overholdes fra KGs side?

Endret av Strix
Gjest Gjest
Skrevet
For øvrig kan godt Ola registrere seg som brukeren Kari.

Hvordan mener du at en slik regel skal overholdes fra KGs side?

Man må nok registrere seg med fult navn, personnummer og fingeravtrykk. Men da blir det nok kun administratorene som kommer til å diskutere sammen.

Skrevet

Nei, bare registerere seg med forskjellige nick. Hater når gjestene krangler seg i mellom og man aner ikke gjest som er gjest som er den gjesten som skrev at gjest ikke blabla.

Enten utestenge alle gjestene (ok for meg), eller få inn en regel hvor det er lov med kun en gjest per tråd, for å unngå forvirring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...