Gå til innhold

Vil menn si hva som helst for sex?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Møtte en mann i begynnelsen av tredveårene på ferie (england.. engelskmann), han er visstnok ikke typen som blir så full, denne kvelden var han dog det.. Og opptatt av og få meg full tror jeg.

Endte på hotellrommet der han prøvde seg - men jeg har ikke sex med random gutter, vi rotet endel etc. og han var gentleman når jeg sa nei, men fortsatte prøve seg (forstår det han var kåt og full)

men hadde ikke noe problem ligge bare og kose. I flere timer faktisk...fremdeles pærefull!

Han brukte utrykkene " fancy you" og "will you come back and see me" i fylla.. kan være det er taktikk tenkte jeg

Fyren var interessant personlighetsmessig og en morsom kar henge med, kunne tenkt meg bli bedre kjent.

Skrev tekstmelding dagen derpå der han skrev "see you soon" og følgte opp med "will be good to see you soon" i en mail et par dager etterpå.. Etter det, nada, så var han bare høflig eller hva? Såret jeg noe ego ved å avvise ham? vil bare ha noen andres tolkninger her da dette er nye greier for meg .. Har vært lenge i et forhold og ikke vant til hele greia.

Har egentlig avskrevet fyren da han ikke tar kontakt og ikke svarer på epost. Riktignok bare sendt en epost i en periode da han hadde det kjempetravelt på jobb.. but still.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_hogwash_*

Noen sier hva som helst for sex.

Noen sier hva som helst for penger.

Noen sier hva som helst for å komme på tv.

Noen =/= alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jepp. Vi sier hva som helst for sex.

Feil. Bare tapere sier hva som helst for å få sex. Vinnere kjøper seg bare ei hore i steden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Ja, de sier hva som helst. Kåte menn er desperate.

Ikke desperate, målrettede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Christabelle

Hehe .. Er så glad jeg ikke er singel :fnise:

Men helt seriøst .. Se på William i PH (ja, jeg følger med på det :fnise: ). Han lå og koste seg med Benedicte. Så kom Therese og skulle bli med. Benedicte ble ukomfortabel og gikk. Da sier William "drit i henne". Å jaaada ..

Nei, det beste er å være f*** så kostbar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvis du tror at taperne i PH er representative for norske mannfolk så tar du grundig feil. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christabelle
Hvis du tror at taperne i PH er representative for norske mannfolk så tar du grundig feil. :fnise:

Måtte jo dra fram et eksempel som "alle" har sett. Jeg tror selvsagt ikke at de er representative for den mannlige delen av det norske folk. Hehe ..

Men jeg har vært borti min del av drittsekker som maser. Når de ikke får det de vil ha, så går de videre til neste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere ikke damer sier hva som helst for å fremstille seg som mer attraktive enn de egentlig er?

Kvinner gjør jo hva som helst for å bli betatt i gutters blikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Tror dere ikke damer sier hva som helst for å fremstille seg som mer attraktive enn de egentlig er?

Nei, det tror jeg ikke. Hvis de vil gjøre seg attraktive så kan de jo bare kle seg sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christabelle
Så det er ikke fordi du bruker for mye penger på shopping? :fnise:

At de går videre? :fnise:

Jo, den muligheten er nok til stede. Hahaha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det tror jeg ikke. Hvis de vil gjøre seg attraktive så kan de jo bare kle seg sexy.

Så konklusjonen er at gutter sier hva som helst for sex, og kvinner kler bare av seg for sex...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Så konklusjonen er at gutter sier hva som helst for sex, og kvinner kler bare av seg for sex...

Feil. Bare tapere sier hva som helst for å få sex. Og damer trenger ikke å kle av seg for å gjøre seg attraktive, de kan bare ta på seg sexy klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det bare var vinnerne som visste hva man skulle si for å få sex jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_trådstarteren_*

interessant.. jaggu ikke rart man blir paranoid. Man er jo ikke så naiv at man tror man betyr allverdens for en person man har kjent i 24 timer, men alikevel.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NOEN menn sier hva som helst for å få sex... men der er det ikke så voldsomt stor forskjell på kjønnene der heller.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil bare ha noen andres tolkninger her da dette er nye greier for meg .. Har vært lenge i et forhold og ikke vant til hele greia.

En full mann kan si nesten hva som helst for sex. Ingen tvil. Men personlig ville jeg bare gjøre det med damer som jeg virkelig synes er deilige- det er jo et kompliment til deg i dette tilfellet om så også gjelder ham.

Satyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...