Gjest imli Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Regner med du mener en form for naturmedisin? Hva slags blomster er medisinen laget av?
Fun Light Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2009 http://www.mamut.net/telemark/subdet13.htm Vet ikke så mye om det selv ennå, er bare blitt anbefalt å bruke tre typer av det.. Det er naturmedisin som er laget fra ulike blomster, men jeg er usikker på om jeg kan ta det når jeg er gravid eller om jeg bør vente..!
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 Så vidt jeg har forstått er det ganske så likt homopatmedisin, og skal være ufarlig under graviditet. Et tips kan forøvrig være å gå innom iherb.com el, der er det betydelig billigere. Rabattkode RID044 og det blir enda et hakk billigere
Gjest imli Skrevet 12. mai 2009 #5 Skrevet 12. mai 2009 Jeg ville snakket med lege likevel. En god del planter er abortfremkallende feks. Og vær veldig forsiktig hvis du bruker andre medisiner i tillegg - det an bli totalkrasj. Det er ikke slik at naturmedisin er helt ufarlig, det kan være like sterke virkninger i det som i skolemedisin.
Fun Light Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 12. mai 2009 Så vidt jeg har forstått er det ganske så likt homopatmedisin, og skal være ufarlig under graviditet. Et tips kan forøvrig være å gå innom iherb.com el, der er det betydelig billigere. Rabattkode RID044 og det blir enda et hakk billigere Takk for tipset! Sjekket det ut nå, og det er virkelig penger å spare.. Men så kommer toll oppå der, så det kan kanskje være like lurt å dele bestillingen i to og heller betale for frakten. Siden så litt "enkel" ut, og da tenker mitt paranoide hode svindel med en gang.. Er det trygt tro? Har du bestilt her mye?
Gjest Naria Skrevet 12. mai 2009 #7 Skrevet 12. mai 2009 Synes det virker skummelt å bestille medisiner over nett, du har jo ingen kontroll over hva du får. Mulig det er jeg som er i overkant skeptisk.
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #8 Skrevet 12. mai 2009 Du bør ikke ta noe som helst hvor du ikke kjenner hver enkelt ingrediens og hvilken virkning/bivirkning det evt kan gi. Naturmedisin er ikke alltid helt ufarlig. Og som gravid bør du være ekstra varsom.
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #9 Skrevet 12. mai 2009 Takk for tipset! Sjekket det ut nå, og det er virkelig penger å spare.. Men så kommer toll oppå der, så det kan kanskje være like lurt å dele bestillingen i to og heller betale for frakten. Siden så litt "enkel" ut, og da tenker mitt paranoide hode svindel med en gang.. Er det trygt tro? Har du bestilt her mye? 30-40 ordrer i løpet av det siste året Kjøper alt av kostilskudd, hår og hudpleie osv til både meg og familien så det blir endel. Aldri hatt noe tull med det, med unntak av noen knuste flasker som har blitt erstattet litt tregere enn jeg helt liker. En veldig grei ting med de er at om du bestiller noe som blir stoppet i tollen og sendt tilbake får du pengene igjen (utenom portoen) automatisk. Kan ta litt tid, men det kommer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå