Flying Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Skal være forlover til min beste venninne i sommer og har kjøpt meg en ny kjole. Synes den er super fin. Kjolen er sommerlig m lilla, grønn og hvit. Den har ett sort bånd rundt livet. Dette båndet er ganske dominerende, men jeg synes den gjør kjolen utrolig kul. I utganspunktet hadde jeg tenkt å bytte ut båndet til ett lilla, men synes ikke kjolen blir så fin. Men kan jeg som forlover bruke sort?... Bruden har sett kjolen og synes den var fin. Jeg måtte bestemme selv om jeg skulle bytte farge.. Vet ikke hva "reglene" er her? Skal prøve å laste opp bilde av kjolen..
Flying Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #2 Skrevet 11. mai 2009 Åj, det klarte jeg til gangs.. Hehe.. Men det ble skikkelig dårlig kvalitet.
Flying Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2009 Nei dette ble ikke bra.. Den ser jo skikkelig dyster ut.. Det er den ikke altså. Egentlig veldig fin:)
Phineas Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 Skal være forlover til min beste venninne i sommer og har kjøpt meg en ny kjole. Synes den er super fin. Kjolen er sommerlig m lilla, grønn og hvit. Den har ett sort bånd rundt livet. Dette båndet er ganske dominerende, men jeg synes den gjør kjolen utrolig kul. I utganspunktet hadde jeg tenkt å bytte ut båndet til ett lilla, men synes ikke kjolen blir så fin. Men kan jeg som forlover bruke sort?... Bruden har sett kjolen og synes den var fin. Jeg måtte bestemme selv om jeg skulle bytte farge.. Vet ikke hva "reglene" er her? Skal prøve å laste opp bilde av kjolen.. Så lenge bruden sier at det er greit, så hvorfor ikke?
Flying Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2009 Bruden vet heller ikke om det er vanlig. Hun synes bare kjolen var fin. Og jeg har ikke lyst til å bli en "snakkis" i bryllupet blant de eldre, hvis det normalt ikke skal brukes sort..
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2009 #6 Skrevet 11. mai 2009 Syns ikke at et sort belte på kjolen kan regnes som "sort kjole". Da er det vel ikke lov med sorte sko eller annet sort tilbehør heller da? Kjolen var veldig fin den, den kan du bruke slik den er. Og hvis noen snakker nedsettende om kjolen... ja, da er det de som er litt rare! :gjeiper:
leirbål Skrevet 11. mai 2009 #7 Skrevet 11. mai 2009 Den kjolen blir nok ikke kritisert i bryllupet. Den er fin, synes jeg.
^^Belle^^ Skrevet 12. mai 2009 #8 Skrevet 12. mai 2009 Både min ene forlover, mamma og svigermor skal ha helt svart kjole i vårt bryllup. Jeg synes at så lenge bruden synes det er greit, går det fint. Kjolen din var forresten nydelig! :rødme:
LukaFrost Skrevet 12. mai 2009 #9 Skrevet 12. mai 2009 Go for it! Jeg ser at folk er veldig bekymra for om antrekket er godkjent. Jeg har aldri vært borti at det i bryllupet har vært sankk om at noen har hatt på seg et upassende antrekk.
Phineas Skrevet 12. mai 2009 #11 Skrevet 12. mai 2009 Bruden vet heller ikke om det er vanlig. Hun synes bare kjolen var fin. Og jeg har ikke lyst til å bli en "snakkis" i bryllupet blant de eldre, hvis det normalt ikke skal brukes sort.. Hehe, min forlover skal ha en svart kjole, med litt hvitt på sidene... Det er vel nær en tragedie det da? Neida, så lenge bruden synes det er greit, så trenger man ikke bry seg om hva andre evt må synes.. Synes nå jeg! Høhø
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 13. mai 2009 #12 Skrevet 13. mai 2009 HEI OG HOPP Jeg synes forloverne selv skal få velge det de har lyst til å gå i den dagen ,min forlover håper jeg har blå bunad på noe som er gjennomfør bart og jeg forlanger ikke at hun skal kjøpe seg kole for min del,.Kjolen min er kansje litt utradisjonell med at den ikke er helt hvit...,den har et korsettliv som er hvitt og rødt og selve sjørtet er hvitt,ellers går det i begunder formet som et timeglass bak,tenkte at jeg skulle ikke være så tradisjonell.. hehe.. Så i vårt bryllup så tror jeg det kommer til å gå ijen med bunader til og med bestemor på 84 har det så jeg håper hun møter opp i det også....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå