Gå til innhold

Silikon


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Linda_*
Skrevet

Hei

Jeg skal ta silikon den 10 juni, å gleder meg utrolig mye :-)

Men når jeg var hos timen hos legen for sjekk, fikk jeg ikke prøve ut hvor mye jeg bude ha. Han bare målt å så jeg trengte 325.

Men er jo veldig usikker om dette er nok ell for mye for meg.

jeg er ca 172 høy og veier rundt 77kg.

Er overlykkelig for alle svar og all hjelp:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei

Jeg skal ta silikon den 10 juni, å gleder meg utrolig mye :-)

Men når jeg var hos timen hos legen for sjekk, fikk jeg ikke prøve ut hvor mye jeg bude ha. Han bare målt å så jeg trengte 325.

Men er jo veldig usikker om dette er nok ell for mye for meg.

jeg er ca 172 høy og veier rundt 77kg.

Er overlykkelig for alle svar og all hjelp:-)

hei hei :)

jeg la inn silikon for 13 dager siden..

350cc over brystmuskelen, medium profil.

er veldig kraftig bygd i tillegg, og har nå en 85C. var helt flat fra før.

vet ikke om det hjalp så mye men :fnise:

tror PK vet hva som vil se best ut på deg :)

men persolig tror jeg det kommer til å se bra ut på deg, i forhold til vekt og høyde :)

hvilken str er du nå?

Gjest Gjest_Linda_*
Skrevet
hei hei :)

jeg la inn silikon for 13 dager siden..

350cc over brystmuskelen, medium profil.

er veldig kraftig bygd i tillegg, og har nå en 85C. var helt flat fra før.

vet ikke om det hjalp så mye men :fnise:

tror PK vet hva som vil se best ut på deg :)

men persolig tror jeg det kommer til å se bra ut på deg, i forhold til vekt og høyde :)

hvilken str er du nå?

Har du mye vondt?

Jeg også er helt flat nå, bruker en liten A ellers blir det tomt i bh gitt :-)

hvor tok du snitet?

Så på et tv program at man kan ta det inn i navelen nå, gjøre de det i Norge?

Skrevet
Har du mye vondt?

Jeg også er helt flat nå, bruker en liten A ellers blir det tomt i bh gitt :-)

hvor tok du snitet?

Så på et tv program at man kan ta det inn i navelen nå, gjøre de det i Norge?

nei.. hadde bare vondt første natta når jeg reiste meg fra senga ;) har vært heldig jeg :) :) :)

vet at det er mange som har vondt lenge, men det er veldig forskjellig fra person til person :)

jeg la snittet under puppene.. det jeg synes virker best :)

nei, protese via navlen brukes kun hvis du skal ha saltvannsproteser, og de er vel sluttet med det i Norge?! :klø:

Gjest Gjest
Skrevet
nei.. hadde bare vondt første natta når jeg reiste meg fra senga ;) har vært heldig jeg :) :) :)

vet at det er mange som har vondt lenge, men det er veldig forskjellig fra person til person :)

jeg la snittet under puppene.. det jeg synes virker best :)

nei, protese via navlen brukes kun hvis du skal ha saltvannsproteser, og de er vel sluttet med det i Norge?! :klø:

Ok, syns jo det hørtes perfekt ut å ikke ha synlig snitt jeg da, men men :-)

Bra du ikke har så mye vondt, håper det går like griet med meg.

Kos deg med nye fine pupper ;-)

Skrevet
Ok, syns jo det hørtes perfekt ut å ikke ha synlig snitt jeg da, men men :-)

Bra du ikke har så mye vondt, håper det går like griet med meg.

Kos deg med nye fine pupper ;-)

joa.. ser den.. men vises jo ikke så godt å ha snittet under puppene heller da.. er jo bare 3 cm langt ca :)

forresten.. siden du er helt flat nå, og med tanke på vekt og høyde tror jeg du kommer til å ende opp med en stor C kanskje, hvis du legger in 325cc.. kan hende enda større?! tror ikke det blir så mye mindre i allefall :) :)

takk :) og lykke til :klem: håper du får det resultatet du ønsker :) :)

Skrevet
joa.. ser den.. men vises jo ikke så godt å ha snittet under puppene heller da.. er jo bare 3 cm langt ca :)

forresten.. siden du er helt flat nå, og med tanke på vekt og høyde tror jeg du kommer til å ende opp med en stor C kanskje, hvis du legger in 325cc.. kan hende enda større?! tror ikke det blir så mye mindre i allefall :) :)

takk :) og lykke til :klem: håper du får det resultatet du ønsker :) :)

Hei, svarte på noe det samme en annen plass her også. La inn for to år siden 340 over muskel, fikk rippling etter 6mnd, fikk ny operasjon med løft, la da inn 410 høyprofil. Fornøyd, men kunne vært medium profil fordi de blir bredere. Jeg har nå runde bryst. Var en A før med litt heng, er 173 og 67 kilo. :gjeiper:

Skrevet
Hei, svarte på noe det samme en annen plass her også. La inn for to år siden 340 over muskel, fikk rippling etter 6mnd, fikk ny operasjon med løft, la da inn 410 høyprofil. Fornøyd, men kunne vært medium profil fordi de blir bredere. Jeg har nå runde bryst. Var en A før med litt heng, er 173 og 67 kilo. :gjeiper:

Siste gangen under muskel altså

Skrevet
Siste gangen under muskel altså

hei hei :)

så godt at du nå er fornøyd med puppene dine :)

har tiden etter OP nr 2 gått bra??

hvilken klinikk brukte du??

jeg har 350cc over muskelen, medium profil :)

hvilken str er du i dag? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...