Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Hei. Det har seg slik at jeg har en nese som gjør at jeg får veldig dårlig selvtilitt. Hver gang noen ser på meg så føler jeg meg så ufattelig stygg. Så jeg har lyst til å ta en neseoprasjon. Hva synes dere om å ta neseprasjon? Siden det vil gi meg bedre selvtilitt synes dere at det er verdt det? Forresten: er det noen her som har tatt oprasjon? kan du/dere fortelle litt om det isåfall? Takk (:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå