Gjest huffda Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Jeg har født 2 barn og er veldig vid i undrelivet..... typen min min sier at jeg er for vid for han:( Hvordan gjør jeg sånne knipeøvelser?? for å bli trangere??? plz fortell;)
Gjest Shelob Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Hei, ser ingen har svart så langt, sikkert fordi det har vært debattert opp og ned i flere tråder. Legg inn søkeord på "knipe" eller "knipeøvelse" så tror jeg du får opp flere. Jeg har sjøl skrevet tips for en tid tilbake. MEN - hvis du har en skikkelig "revnehistorie" bak deg i forbindelse med fødsel kan det være du bør ta en alvorsprat med lege og vurdere om du kan opereres. Ikke fordi det høres sånn ut, men jeg har hørt flere som har gått i årevis med elendig sexliv og problemer med å gå på do osv fordi de ikke har stått på krava. Jeg forutsetter at det ikke er typen din som har en latterlig liten pikk og velger å skylde på deg
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 MEN - hvis du har en skikkelig "revnehistorie" bak deg i forbindelse med fødsel kan det være du bør ta en alvorsprat med lege og vurdere om du kan opereres. Ikke fordi det høres sånn ut, men jeg har hørt flere som har gått i årevis med elendig sexliv og problemer med å gå på do osv fordi de ikke har stått på krava. Jeg forutsetter at det ikke er typen din som har en latterlig liten pikk og velger å skylde på deg jeg revnet aldri under noen av fødslene: jordmoren sa: oi du revnet jo ikke.. ( ungen var 4.2kg.... du er jo født til dette:O
Stefan Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 Hei, ser ingen har svart så langt, sikkert fordi det har vært debattert opp og ned i flere tråder. Legg inn søkeord på "knipe" eller "knipeøvelse" så tror jeg du får opp flere. Jeg har sjøl skrevet tips for en tid tilbake. MEN - hvis du har en skikkelig "revnehistorie" bak deg i forbindelse med fødsel kan det være du bør ta en alvorsprat med lege og vurdere om du kan opereres. Ikke fordi det høres sånn ut, men jeg har hørt flere som har gått i årevis med elendig sexliv og problemer med å gå på do osv fordi de ikke har stått på krava. Jeg forutsetter at det ikke er typen din som har en latterlig liten pikk og velger å skylde på deg Du har selvsagt rett i observasjone dine, selvom jeg ikke helt liker bruk av latterlig når det er snakk om kroppsdeler...
Gjest Shelob Skrevet 11. mai 2009 #5 Skrevet 11. mai 2009 Ja beklager, det var dumt sagt. Er generelt av den oppfatning at alt kan brukes uansett størrelse, er bare vant til at jenter oftere legger "skylda" på seg selv når noe ikke funker helt. Men jeg har tross alt til gode å se noe som er så lite at det er latterlig, så jeg har 0 grunnlag for å bruke uttrykket, og trekker det med dette tilbake.
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2009 #6 Skrevet 11. mai 2009 Hvis alt er i orden med underlivet ellers er det bare å knipe ivei! Man kan få kjøpt små "vekter" som man kan øve seg opp med også. Tror du kan forvente framgang etter et par mnd med intens kniping
Stefan Skrevet 12. mai 2009 #7 Skrevet 12. mai 2009 (endret) Kvinnens romslighet er heldigvis for kvinnen ikke så mye opp i dagen som det penisstørrelsen er. Det er veldig vanskelig å måle en vagina for å sammenligne med andre, så dermed er det veldig enkelt å gi pikken skylda når ting ikke fungerer helt. Det merkelige er jo at man setter fokus på det man ikke kan gjøre noe med. Endret 12. mai 2009 av Helen
Helen Skrevet 12. mai 2009 #8 Skrevet 12. mai 2009 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Helen - mod.
Gjest Gjest_Jørgen_* Skrevet 13. mai 2009 #9 Skrevet 13. mai 2009 Synes vide damer kan være fordelaktig, noen må jo romme de store gutta også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå