Gjest lukt Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Jeg lurer på en ting.... Liker dere lukten av typen deres?? sån... Når han kommer hjem fra trening og lukter svette .. Liker dere luken av han da?? Jeg er i nytt forhold nå og jeg blir opphisset av luktn av han , jeg liker å borre nesen min under armen på han og bare "sniffe" han.. Er jo en kjempe god lukt;) Hva er deres mening ???
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Jeg elsker lukten av mannen min, men ikke når han er svett. Han behøver ikke å være nydusjet, men han må være ren. Liker det best at han ikke lukter såpe, men "seg selv". Lukten av han tenner meg.
Gjest hi hi Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 jeg liker svett lukten av han Liker å ligge å lukte på han etter sex;) så jeg blir opphiset etter sex og jeg
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 Les denne du, "Male Sweat Boosts Women's Hormone Levels" - [ http://www.sciencedaily.com/releases/2007/...70207172019.htm ]
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 11. mai 2009 #5 Skrevet 11. mai 2009 Typen min dusjer så og si vær dag, så jeg har egentli aldri fått lukte den "virkelige" han. Når dere sier kroppslukt... blir det nesten som at han ikke tar på seg noen form for deo eller parfyme etter at han har dusjet da?
Gjest Shelob Skrevet 11. mai 2009 #6 Skrevet 11. mai 2009 Synes alltid min lukter godt enten han faktisk gjør det eller ei
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2009 #7 Skrevet 11. mai 2009 Typen min dusjer så og si vær dag, så jeg har egentli aldri fått lukte den "virkelige" han. Når dere sier kroppslukt... blir det nesten som at han ikke tar på seg noen form for deo eller parfyme etter at han har dusjet da? mhm ... Folk nå til dager er så ophengt i såpe-deo-parfyme at det er jo nesten skummelt.. Alt er blitt så kjemisk liksom... ikke vent at ingen føler deg streke følelsen oven for partneren.... Om du blir forelsker i den guttt/mann er det jo p.g.a nesen det er jo vitenskaplig testet:P så om du har en gutt som dusjer og bruker dep-parfyne er det jo en kjemisk forelskelse i steden for en narturlig en .. jeg bruker bare underlivs såpe/shampoo og balsan når jeg vasker meg .. har aldri "såpet" inn hele kroppen liskom... Det er jo begrenset hvor skitten du blir på armene og lårene på en dag liksom.. å dusje hværdag er jo grunn til å tro at han føler seg "skitten" ... ' jeg liker at "menn" lukter litt.. fordi da jeg vet at jeg liker han fordi jeg liker duften av hans som person og ikke at jeg liker hans kjemiske lukter.. SINSYKE FOLK SOM GJØR SÅNT^^ SÅ DET SÅ!!!!!
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 11. mai 2009 #8 Skrevet 11. mai 2009 Bare så det er sagt, så går dette begge veier. Jenters NATURLIGE lukt er veldig opphissende. MEN, det finnes ikke noe verre enn jenter som dusjer seg ned med allverdens parfymer. Det er faktisk like ille som å lukte "vondt".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå