Gjest Wacmoc Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Og trenger å være ganske oppegående hele dagen. Noen tips til hvordan jeg kan holde meg våken og fungerene en hel dag med 45 min`s søvn?
Gjest Wacmoc Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 Red Bull. <3 Er allergisk mot redbull.. Og annen energidrikk. Drikker forsovidt kaffi, men har ikke penger til å kjøpe kaffe hele dagen..
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 Drit i RB, da blir du bare en vandrende zombie når effekten går ut. Hva med å ta deg en joggetur eller sykkeltur om du har tid?
Gjest Wacmoc Skrevet 11. mai 2009 #5 Skrevet 11. mai 2009 Drit i RB, da blir du bare en vandrende zombie når effekten går ut. Hva med å ta deg en joggetur eller sykkeltur om du har tid? Det blir i såfal ikke før klokken 5
Inx Skrevet 11. mai 2009 #6 Skrevet 11. mai 2009 Og trenger å være ganske oppegående hele dagen. Noen tips til hvordan jeg kan holde meg våken og fungerene en hel dag med 45 min`s søvn? Sørg for å ha noe å gjøre som engasjerer hehe Husk å ta luftepauser, husk å holde blodsukkeret oppe. Og ikke minst husk at arbeidsdagen tar slutt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå