Gå til innhold

Så var det denne nesa da

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Penny Lane_*
Skrevet

Har som kanskje noen har sett i den andre tråden min om neseplastikk fått utført dette. Det gikk ikke som planlagt, det fordi nesa ikke ble noe mindre av operasjonen. Nå har jeg altså fått konstantert at det ikke er mulighet over hodet om å operere noe mer av div fysiske grunner. Så ettersom operasjon ikke er mulighet er det derav ingen muligheter. Jeg må leve med den nesa jeg har. Andre ser vel på det som et lite problem, men for meg som har levd med komplekser og grusomt selvbilde pågrunna snyteskaftet er det veldig vanskelig.

Dum som jeg er ble jeg jo negla fast på en nettside som en venninne sendte hvor det var massevis av bilder med kjendiser før og etter neseoperasjoner. På over halvparten av før bildene syns jeg de hadde langt mindre nese enn det jeg har. Alikevel var alle kommentarene indikert på at hun/han var fæl før og mer elegant, vakker og definert nå.

Derfor lurer jeg på:

Er det mulig å ha et vakkert/pent ansikt som kvinne selv om man da har en bred nese? Jeg personlig syns ikke det, har inntrykk av at de fleste er enig, men jeg lurer virkelig på hva du/dere mener om det?!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ja, det er mulig.

Kanskje det ikke funker for deg, men det funker for andre.

Skrevet

Jeg vokste opp og syntes jeg hadde en forferdelig stor og stygg nese, drømte om å opperere den for den var så feil i forhold til hva jeg mente var pent.

Så ble jeg voksen, og i dag føler jeg faktisk at nesen min er perfekt for meg, hadde ikke kledd en liten nese, eller en smal nese, for jeg har den nesen som er min (og jeg ville nok savnet den om den ble borte) så ja, det går ann å være pen med stor nese (ja, jeg syns selv jeg er pen ;) )

Min søster har en nese som er ennda større en min, og jeg tror hun også er fornøyd med deg, jeg kunne i hvertfall ikke sett for meg henne med en annen nese, det er noe av det som gir henne karakteren hennes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...