Gå til innhold

Silikonpupper i kristiansand, vet du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har lest opp og ned om mange plasser som man kan forstørre brystene, valget falt egentlig på fornebu, men egentlig litt stress siden jeg bor i kr.sand. I og med jeg må komme tilbake etter ett par dager å sjekke meg.

Så da har jeg undersøkt alt jeg kan om den i kr.sand.

Men føler jeg må vite mer.

Er det noen her som har hørt/opplevd eller vet noe om sørlandssenteret plastikk kirugi? Håper på svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia,ei vennina av meg gjorde det der for mange år siden, da de beg der borte.Ho ble fornøyd husker jeg.

Skrevet

Kan absolutt anbefale dr.Topstad i Sørlandsparken :)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hei!

Jeg brukte Sørlandsparken, og det har også 3 av mine venninner gjort. Vi er alle svært fornøyde med resultatet (bortsett fra ei som syns det ble dyttet inn litt for lite fyll i frontpartiet) :)

Skrevet

Jeg har aldri vert pasient hos Dr. Topstad men jobbet sammen med han for en del år tilbake på sykehuset mens han var i oppstarten på privatklinikken. Han fikk de beste skussmål fra både leger, pasienter og oss på kontoret. Det hendte det kom pasienter som hadde foretatt misslykkede plastiske operasjoner til han for å få hjelp og han blei alltid veldig opprørt over hvor slurvete enkelte leger kunne være, så jeg vil ikke være redd for å anbefale han. Så slipper du reiseveien som sikker vil bli ubehagelig med smerter ol.

Lykke til!!

• 2 år senere...
Skrevet

Har dere noe ny og nyttig informasjon om dr. Topstad? Gode eller dårlige kommentarer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...