natvig Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Jeg har lest opp og ned om mange plasser som man kan forstørre brystene, valget falt egentlig på fornebu, men egentlig litt stress siden jeg bor i kr.sand. I og med jeg må komme tilbake etter ett par dager å sjekke meg. Så da har jeg undersøkt alt jeg kan om den i kr.sand. Men føler jeg må vite mer. Er det noen her som har hørt/opplevd eller vet noe om sørlandssenteret plastikk kirugi? Håper på svar :-)
hufsa! Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Heia,ei vennina av meg gjorde det der for mange år siden, da de beg der borte.Ho ble fornøyd husker jeg.
Troyamin Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 Kan absolutt anbefale dr.Topstad i Sørlandsparken
Rosinen Skrevet 25. juli 2009 #4 Skrevet 25. juli 2009 Hei! Jeg brukte Sørlandsparken, og det har også 3 av mine venninner gjort. Vi er alle svært fornøyde med resultatet (bortsett fra ei som syns det ble dyttet inn litt for lite fyll i frontpartiet)
Sulosi Skrevet 25. juli 2009 #5 Skrevet 25. juli 2009 Jeg har aldri vert pasient hos Dr. Topstad men jobbet sammen med han for en del år tilbake på sykehuset mens han var i oppstarten på privatklinikken. Han fikk de beste skussmål fra både leger, pasienter og oss på kontoret. Det hendte det kom pasienter som hadde foretatt misslykkede plastiske operasjoner til han for å få hjelp og han blei alltid veldig opprørt over hvor slurvete enkelte leger kunne være, så jeg vil ikke være redd for å anbefale han. Så slipper du reiseveien som sikker vil bli ubehagelig med smerter ol. Lykke til!!
Gjest jeg Skrevet 28. oktober 2011 #6 Skrevet 28. oktober 2011 Har dere noe ny og nyttig informasjon om dr. Topstad? Gode eller dårlige kommentarer?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå