Galest Skrevet 10. mai 2009 #1 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Jeg fikk verdens nydligste prinsesse i mars i år. Og allerede ønsker vi oss en lillebror eller ei lillesøster. Så vi håper det klaffer snart Min syklus. 1pp - Forkortelser jeg bruker her inne, om du lurte. TR - Tante rød. FP - Fruktbarhetsperiode. EL - Eggløsning. F El - Forventet eggløsning. pp - Prøve periode. Endret 11. mai 2009 av Galest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galest Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #2 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) 1 prøve periode. Mai 28 - TR Nå kan vi endelig begynne prøvingen frem mot nr to. 29 - TR Snakker vi vondt eller? 30 - TR Kost meg på trilletur. 01 - TR Hatt romatisk middag 02 - TR 03 - 04 - Vært å surra i byen jeg da. 05 - Vært å shoppet på Ellos.no. Greide å svi av 2500,- Så håper vi gubben ikke blir furten 06 - Hatt en koselig venninnekveld. 07 - Vondt i magen så sykt. 08 - Mia sov fra 23:00 til 07:30 ca. Wow. Første gang hun har sovet hele natta 09 - FP Negativ El test. 10 - FP Negativ El test. 11 - FP Negativ El test. 12 - F EL Svak El test. - EL slim med litt blod 13 - FP Svak El test. 14 - FP Svak El test. 15 - Litt rosa blodig slim/utflod brunlig. 16 - Brunlig utflod. Veeeldig vondt i magen. 17 - Helt tørr. Vondt i magen. 18 - Helt tørr. 19 - Vært en tur hos svigers. 20 - Hårmodell i dag 21 - Tok en test i dag, men den var blenda hvit. 22 - Reiste på ferie til Sirdal 23 - Hotell er fint 24 - Slapper bare av, manner meg opp til test i morra. 25 - IKM Endret 25. mai 2009 av Galest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galest Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 12. mai 2009 I dag skal jeg ha EL i følge babyverden og mammanett. I dag var EL testen svak dvs at den er negativ. Men det betyr vel at EL er her om 1-2 dager vil jeg tro.? Jeg får iallefall teste videre. Og håpe på det beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 12. mai 2009 #4 Del Skrevet 12. mai 2009 Heihei Så moro med to tette, håper det klaffer for dere snart da, Mars er jo ikke lenge siden nei Var selv med i prøverdagbøkene så må jofølge med litt på resten her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 12. mai 2009 #5 Del Skrevet 12. mai 2009 Spennende med to tette da - hos deg blir det jo veldig tett - nummer en er bare et par mnd? Vi får to tette vi også, men ikke fullt så tett da. Nummer en vil være nærmere 17 mnd når nummer to kommer Lykke til med prøving! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galest Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #6 Del Skrevet 12. mai 2009 Heihei Så moro med to tette, håper det klaffer for dere snart da, Mars er jo ikke lenge siden nei Var selv med i prøverdagbøkene så må jofølge med litt på resten her Ja, håper det klaffer fort, kanskje det blir enda en mars baby på oss Spennende med to tette da - hos deg blir det jo veldig tett - nummer en er bare et par mnd? Vi får to tette vi også, men ikke fullt så tett da. Nummer en vil være nærmere 17 mnd når nummer to kommer Lykke til med prøving! Hun er 6 uker Takk, skal du ha forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galest Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #7 Del Skrevet 12. mai 2009 Da var det berømte El slimet kommet, men noen strimler av blod Så ikveld MÅ vi få kosa oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galest Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #8 Del Skrevet 18. mai 2009 15.05.09 I dag fikk jeg rosa blodig slim/utflod. Også litt brunlid. Egentlig håper jeg på at dette kan være en festeblødning. :rødme: Siden jeg ikke vet åssen syklusen min er siden sist har jeg tatt utgangspunktet på en 28 dagerssyklus. Så det kan jo være jeg har hatt el tideligere? Jeg krysser iallefall fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 19. mai 2009 #9 Del Skrevet 19. mai 2009 Så spennende med prøving Må si jeg blir imponert over prøving på nummer to når minstemann ikke er eldre enn 6 uker :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galest Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #10 Del Skrevet 20. mai 2009 Så spennende med prøving Må si jeg blir imponert over prøving på nummer to når minstemann ikke er eldre enn 6 uker :dåne: Spennende det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galest Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #11 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg greide bare ikke å vente med å ta en test, så tok en test nettopp, og den var jo selvfølgelig blenda hvit. Men det var jo å teste tidelig da, så venter nok noen dager etter IKM med å teste, om ikke TR er kommet da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 21. mai 2009 #12 Del Skrevet 21. mai 2009 Imponert over at du i det hele tatt har fått tilbake både mensen og eggeløsning jeg... Og orker å holde styr på det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galest Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #13 Del Skrevet 26. mai 2009 En dag etter IKM. Negativ test -Men ingen tegn til TR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 26. mai 2009 #14 Del Skrevet 26. mai 2009 Veldig vanlig å ha uregelmessig mens etter fødsel da. Jeg fikk negativ test på IKM-dagen, da jeg venta min andre mens etter fødsel. Men jeg var gravid likevel, eggeløsninga hadde nok bare forskøvet seg noen dager, ble beregna på UL til å være omtrent en uke kortere på vei enn hvis jeg skulle regna etter siste mens-dato. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå