Gå til innhold

sex

Fremhevede innlegg

Gjest Null sex
Skrevet

Hei jeg bare lurte på noe.. jeg er en jente på nå 21 år og har aldri hatt sex.synes dette er kjempe pinlig.. alle jeg kjenner har hatt sex siden tenårene... Synes gutter det er tragisk hvis man har null erfaring? Jeg vet at idealet for 100 år siden var at en jente var jomfru men nå er det vel omvendt er det ikke.. Please svar ærlig..

Videoannonse
Annonse
Gjest 22år
Skrevet
Hei jeg bare lurte på noe.. jeg er en jente på nå 21 år og har aldri hatt sex.synes dette er kjempe pinlig.. alle jeg kjenner har hatt sex siden tenårene... Synes gutter det er tragisk hvis man har null erfaring? Jeg vet at idealet for 100 år siden var at en jente var jomfru men nå er det vel omvendt er det ikke.. Please svar ærlig..

Jeg hadde ikke hatt noe som helst i mot det!

En annen ting er at man lærer VELDIG fort!

Bare nyt det og ikke gjør ting mer avansert enn det er :)

Gjest Gjest
Skrevet

hei :-)

Du er absolutt ikke alene om å være 21 år og jomfru. Det er jeg også, syns det er litt flaut selv, og tror ikke jeg kommer til å fortelle det om jeg får meg kjæreste noen gang :sjenert:

Vet det er flere i vår situasjon da, har en venninne som heller aldri har hatt sex. Tror egentlig det er mer normalt enn vi tror. Det er bare ikke noe man går og forteller folk.

Gjest Gjest
Skrevet
hei :-)

Du er absolutt ikke alene om å være 21 år og jomfru. Det er jeg også, syns det er litt flaut selv, og tror ikke jeg kommer til å fortelle det om jeg får meg kjæreste noen gang :sjenert:

Vet det er flere i vår situasjon da, har en venninne som heller aldri har hatt sex. Tror egentlig det er mer normalt enn vi tror. Det er bare ikke noe man går og forteller folk.

takk for svar:)

Skrevet

Gutter flest vil nok reagere på at du er jomfru, på samme måte som de hadde reagert hvis du sa at du aldri hadde vært i utlandet. De færreste vil se på dette som noe negativt.

Skrevet

Jeg tror de fleste gutta syns det er ganske ålreit med en jente som er jomfru. Ikke noe must, men absolutt ikke noe å rynke på nesen av.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg kunne nok ligget med deg, men jeg ville ønsket at du hadde prøvd ut en del før jeg hadde slått meg til ro med deg.

Skrevet

Jeg var jomfru frem til jeg ble sammen min nåværende kjæreste (som seff er; The one i begges øyer). Det er noe både jeg og min kjære setter pris på.

Jeg synes det er fint når både gutt og jente venter til de finner den rette, MEN de trenger ikke vente til ekteskap - bare den personen de vet er riktig å dele noe så fint med. Kipt å være en i rekka, uansett kjønn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...