Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Vi har fått et gavekort til et vaskehjelp-firma, og har bestilt "storvask". Nå har de kontaktet oss og spurt hva vi vil ha utført. Jeg skal altså sende de en liste over hva de skal gjøre, og tenkte å høre her om hva som stort sett inngår i en storvask:)

Jeg tenker vanlig rengjøring, som vaske badet, støvsuge, vaske gulvet, tørke støv og sånt + vaske oppå skap? Kanskje også vask av micro, komfyr og evt kjøleskap? Mer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Vi har fått et gavekort til et vaskehjelp-firma, og har bestilt "storvask". Nå har de kontaktet oss og spurt hva vi vil ha utført. Jeg skal altså sende de en liste over hva de skal gjøre, og tenkte å høre her om hva som stort sett inngår i en storvask:)

Jeg tenker vanlig rengjøring, som vaske badet, støvsuge, vaske gulvet, tørke støv og sånt + vaske oppå skap? Kanskje også vask av micro, komfyr og evt kjøleskap? Mer?

Inni kjøkkenskap (bli enige om hvem som skal rydde ut og inn ting), avtrekksvifte over komfyr, rens av møbler, dørblader...

Gjest Alabama
Skrevet

Storvask? Da tenker jeg tak og vegger og sånt...

• 2 uker senere...
Skrevet

Tak, vegger i ALLE rom. Inkludert alt som er på kjøkkenet som inni skap og de plassene du ikke gidder å vaske ;)

Skrevet

"storvask" er for meg sånn "julevasken" eller "vårrengjøring", også kjent som "rundvask" eller "nedvask", og inkluderer inni og oppå kjøkkenskap, vasking av vegger og tak, vinduer, rengjøring av komfyr, kjøkkenvifte, sluket på badet og den typen ting...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...