Gå til innhold

lukt fra underlivet

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Mia_*
Skrevet

Hei

jeg har et spørsmål angående lukt fra underlivet..jeg har god hygiene..bruker som oftest vann etter toalettbesøk..bruker også intimsåpe..i tillegg til at jeg barberer meg ...men allikevel føler jeg at det lukter litt derifra...det er ikke noe soppinfeksjon eller noe sånt...opplever noen av dere andre det der ute? i såfall hva gjør dere med det? takker for svar på forhånd...

Videoannonse
Annonse
Gjest Hilde K S
Skrevet

Som oftes bare en bakteriefoskyving. Prøv melkesyretabletter. om lukten vedvarer, kan det være en bakteriell vaginose og da må du ha medisiner.

Gjest Eurodice
Skrevet
Hei

jeg har et spørsmål angående lukt fra underlivet..jeg har god hygiene..bruker som oftest vann etter toalettbesøk..bruker også intimsåpe..i tillegg til at jeg barberer meg ...men allikevel føler jeg at det lukter litt derifra...det er ikke noe soppinfeksjon eller noe sånt...opplever noen av dere andre det der ute? i såfall hva gjør dere med det? takker for svar på forhånd...

Det er sikkert vanlig kjønnslukt. Det er helt normalt.

Gjest Gjest
Skrevet

Hmm.. er det mulig å være luktfri nedentil?? Det visste jeg ikke...

Det lukter selvfølgelig aller minst rett etter en dusj, men det går da ikke lang tid før det vil lukte litt igjen.. Sånn er det bare

Skrevet

Hva slags lukt er det da? Det er ikke meningen at man skal være helt luktfri...

Gjest Gjest
Skrevet

Lukter det råttent egg/fisk er det baktriell vaginose og du må ha pensilinkur :) Går fort over da, men man føler seg lite fresh.

Skrevet

Heia,hvis du har fått lukt der nede du ikke har hatt fær så er det nok innvendig sopp,det har ett navn men husker ikke og slik er det ikke normalt og lukte..Det lukter pyton..Jeg fikk det for en del år siden, for jeg føler når jeg har vasket meg så lukter ikke jeg iløpet av dagen, men dengang lukta det ganske heslig med en gang igjenn.Så fikk en kur med Flagyl av legen og det var som å komme tilbake til den fiske hverdagen,så gå å sjekk..Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...