Gå til innhold

kan hun få orgasme?

Fremhevede innlegg

Gjest fisk20
Skrevet

Heisann .

Jeg har aldri gitt en dame orgasme før. Jeg har hatt mange onenightstand, men da såpass beruset at jeg ikke legger merke til noe som helst :P

Kjæresten min har jeg vært sammen med i et par år nå og har aldri gitt henne orgasme heller.

Det som skjer er dette når jeg slikker og stimulerer g- punkt:

-Hun blir litt klam

-Får tyngre og tyngre pust mens jeg slikker

- Merker at vagina blir mye trangere mens jeg stimulerer g-punktet.

Når jeg merker at vagina har blitt såpass trangt at jeg virkelig kjenner at hun omfavner begge fingrene mine så må jeg begynne å ha sex fordi hun klarer ikke å fortsette. Det "kjiler" så utrolig mye der nede at hun har ikke sjangs til å gjennomføre mer oral tilfredsstillelse. Uansett hvor forsiktig jeg er.

kan ikke slikke over/under/rundt eller i nærheten engang når hun har kommet til det stadiet.

Noen tips til hva jeg / hun kan gjøre med dette?

Har vurdert en sånn "layaspot" klitorisstimulator, men aner ikke om det hjelper noe.

Jeg vil så utrolig mye at hun skal få oppleve en orgasme for jeg er 100% sikker på at hun kommer til å digge det og da blir det mer sex på meg :P hihi

Takk for svar

Videoannonse
Annonse
Gjest fisk20
Skrevet

Vis det var dårlig forklart av meg så må jeg også si at hun ikke har fått orgasme før.

Gjest Gjest
Skrevet

Sånn var det med meg i starten også, det ble altfor mye. Men hun bør prøve å slappe av og komme over dette punktet for jeg tror hun er veldig nær å få orgasme, høres slik ut på det du beskriver.

Skrevet

kan du da fortsette å stimulere bare g-punkt?

Jeg kan lett bli for følsom på klitoris, da er det ikke lenger godt. Men hadde likevel kunnet få orgasme, så lenge det er jevn og intens stimulering av g-punkt.

Gjest Gjest
Skrevet

Synes nesten du beskriver en orgasme jeg da, men..

Men sånn ellers som du beskriver, så er det nøyaktig slik jeg og damen min hadde det. Hun kom ofte til det punktet der hun var "nær" ved å komme - men hun (vi) kom aldri over den. Når hun var nær ved å komme, så sa hun at det føltes ut som hun måtte "tisse" på seg, så jeg tror hun hadde en psykisk sperre som gjorde at hun aldri klarte å slappe helt av.

Jeg var derimot veldig sta, og ville jo at hun skulle få orgasme. En dag, etter ca. 1 time med oral sex (ja, helt sant), så kom vi endelig i mål. Jeg var så støl i nakken, men herregud så digg, hehe.

Siden den gang har alt vært lettere for henne når det gjelder å få orgasme®. Er jeg "lett" med tungen så kan hun få 5-6 på rad, det er moro :) Men som oftest er det STOPP etter 1-2. Det kan fortsatt ta litt tid å gi henne orgasme®, men heldigvis ikke så lenge som 1 time :D

Jeg kjøpte henne en "rabbit" en dag, og den kommer hun med i rekord fart. Hun fikk en 5-6 orgasmer i løpet av 5-6minutter første gangen.

Så det er jo et tips, kjøp en rabbit vibrator til henne -- for når hun først har kommet en gang - er det mye lettere neste gang også!

For oss endte det desverre ikke med mer sex - like lite som før hun fikk orgasme. Men det er iallefall morsommere de få gangene vi har sex, at hun alltid får orgasme.

Lykke til!

Skrevet
kan du da fortsette å stimulere bare g-punkt?

Jeg kan lett bli for følsom på klitoris, da er det ikke lenger godt. Men hadde likevel kunnet få orgasme, så lenge det er jevn og intens stimulering av g-punkt.

takk for svar alle sammen. Får se i kveld hvordan hun reagerer på at jeg fortsetter med bare g-punkt stimulering .

Men hva med denne "jeg føler jeg må tisse" følelsen?

Må hun bare slappe helt av og ikke være redd for å tisse på seg? For det kommer ikke til å skje uansett?

Skrevet

Må hun bare slappe helt av og ikke være redd for å tisse på seg? For det kommer ikke til å skje uansett?

Nei, liten sjans for at det kommer til å skje! Er mange jenter som føler det sånn.

Det beste er hvis dere kommer over kneika, og hun kommer. Da åpnes det en port, og hun kommer til å komme mange ganger:)

Skrevet
takk for svar alle sammen. Får se i kveld hvordan hun reagerer på at jeg fortsetter med bare g-punkt stimulering .

ved g-punktstimulering er det absolutt helt vanlig med følelsen av å tisse på seg. Etter hva jeg har lest, så er det fysisk umulig å tisse på seg NÅR man får orgasme, selv om mange tror det dersom hun "spruter".

Jeg kjenner også den følelsen, men den er ikke noe å bekymre seg for for henne.

Skrevet
ved g-punktstimulering er det absolutt helt vanlig med følelsen av å tisse på seg. Etter hva jeg har lest, så er det fysisk umulig å tisse på seg NÅR man får orgasme, selv om mange tror det dersom hun "spruter".

Jeg kjenner også den følelsen, men den er ikke noe å bekymre seg for for henne.

det er nok dette hun kjenner ja, og jeg kan bekrefte at det føles virkelig som om man må tisse:=)

men da skal man jo vanligvis presse på g punktet....ikke vet jeg.

jeg hadde det selv slik i et par år, jeg klarte bare ikke helt slappe av, og det ble litt "for mye".

men, for min del handlet det om at det var for raske bevegelser - så det ble liksom litt mer ubehagelig på et vis...ikke vondt, men man klarer ikke slappe nok av.

prøv å ta det sakte, og ikke øk tempo når du merker det skjer noe mer.

si til henne på forhånd at hun må konsentrere seg om å slappe helt av. hvis du merker at hun faller tilbake til gamle vaner, så kan du minne henne på det underveis.

jeg må fortsatt konsentrere meg om å slappe totalt av, vanlig avslapning hjelper ikke.

ellers er hjelpemidler alltid bra, så om hun ikke lykkes helt med dette her så får du forsøke det:=)

men du får jo bare passe på, for når det først skjer er det en sjangs for at hun blir mer kravstor :ler:

Skrevet
Noen tips til hva jeg / hun kan gjøre med dette?

Har vurdert en sånn "layaspot" klitorisstimulator, men aner ikke om det hjelper noe.

Har bare hatt en dame som jeg ikke klarte å hjelpe fram til orgasme. Det var mange av de samme problemene som du beskriver.

Ellers har jeg følgende tips, basert på egne erfaringer:

1. Ikke la henne få pikk før orgasme. Da blir hun kanskje overfølsom og vil bare ha mer pikk :-)

2. Samme med g-punkt stimulans- ligg unna, fokuser på klitoris

3. Begynn gjerne med oljemassasje, etterhvert erotisk, med fokus på innside av lår osv, men begynn nøytralt også med rygg og skuldre for å få henne til å slappe skikkelig godt av.

4. En halv flaske sjampanje som oppladning er også nyttig :-)

5. Begynn så fokus på klitoris, ikke slikk henne, for du har mer variasjonsmuligheter med hånden.

6. Ikke behandle klitoris som en "trykknapp". Bruk gjerne tre fingre og masser også området rundt klitoris. Begynn med lett press, ikke overdriv i starten, du må ha ekstra gir å sette inn når hun kommer til platåfasen der orgasmen kan utløses

7. Masser henne gjerne sprengkåt. Så pauser du, bruk olje og ert henne ved å massere andre deler av kroppen. Etterhver kan du få henne så kåt at hun komme som et skudd når du guffer på med klitorisstimulans

8. Hvis hun liker analsex kan det være hun lett får orgasme mens du tar henne analt bakfra og samtidig stimulerer klitoris.

Satyr

Gjest Nadia, 36
Skrevet
Det som skjer er dette når jeg slikker og stimulerer g- punkt:

-Hun blir litt klam

-Får tyngre og tyngre pust mens jeg slikker

Det "kjiler" så utrolig mye der nede at hun har ikke sjangs til å gjennomføre mer oral tilfredsstillelse. Uansett hvor forsiktig jeg er.

Kan bare snakke ut fra egne erfaringer, så...:

Det høres ikke bra ut i mine ører, at en mann sier han slikker og stimulerer g-punkt. G-punkt hva da? Få vet eksakt hvor det er, og mange kvinner har tenningen et helt annet sted enn dette berømte tekniske uttrykket, med bokstaven G.

Mange kvinner puster raskere og liksom tyngre, for å få fortgang på det. Du forstår, egentlig tar det ganske lang tid å få en kvinne dit...og kvinnen vet at mannen ikke har sjanse...så hun puster raskt og later som om hun blir opphisset, for hun vet at mannen ikke orker å holde på veeldig lenge og vet at han blir rastløs. Så derfor.

Det kiler ikke såå mye der nede...det skal en temmelig erfaren og tålmodig mann til for det.

En elektrisk klitoris stimulator hjelper nok mye mer enn fingrene og tungen til en klønete mann.

Gjest Gjest
Skrevet
6. Ikke behandle klitoris som en "trykknapp". Bruk gjerne tre fingre og masser også området rundt klitoris. Begynn med lett press, ikke overdriv i starten, du må ha ekstra gir å sette inn når hun kommer til platåfasen der orgasmen kan utløses

7. Masser henne gjerne sprengkåt. Så pauser du, bruk olje og ert henne ved å massere andre deler av kroppen. Etterhver kan du få henne så kåt at hun komme som et skudd når du guffer på med klitorisstimulans

Det stemmer. Det er altså ingen trykknapp. Og altfor mange menn overdriver veldig...og det stresser opp kvinnen!

Skrevet

Liker hun litt hard slikking da?

Du skrev at hun sier det kiler og du slikker forsiktig.

Tenkte kanskje det å ikke være så forsiktig når man bruker tungen kunne hjelpe mot kiling :)

Gjest strykebrett
Skrevet

Kankje du burde kjøpe en sånn stimulator til henne og så la henne være alene med den?

Hvis hun har fått det til alene er det mye lettere for henne å få det til sammen deg senere tror jeg..

Gjest womenwomen
Skrevet

Det høres ikke bra ut i mine ører, at en mann sier han slikker og stimulerer g-punkt. G-punkt hva da? Få vet eksakt hvor det er, og mange kvinner har tenningen et helt annet sted enn dette berømte tekniske uttrykket, med bokstaven G.

Mange kvinner puster raskere og liksom tyngre, for å få fortgang på det. Du forstår, egentlig tar det ganske lang tid å få en kvinne dit...og kvinnen vet at mannen ikke har sjanse...så hun puster raskt og later som om hun blir opphisset, for hun vet at mannen ikke orker å holde på veeldig lenge og vet at han blir rastløs. Så derfor.

Det kiler ikke såå mye der nede...det skal en temmelig erfaren og tålmodig mann til for det.

En elektrisk klitoris stimulator hjelper nok mye mer enn fingrene og tungen til en klønete mann.

Ja slikking av g-punktet ..he he - høres litt rart ut .Tror ikke selv jeg hadde blitt så begeistret og følt så mye ...av bare slikking der .Nei der - på g-punktet må nok tøffere stimuli til - enn slikking .Der kan fingring gi ganske raskt orgasme om jeg er i humør til det, men jeg er godt voksen og vant til det og har lett for å få orgasmer generelt .Gutten her er jo i en vanskelig situasjon må jeg si - han har møtt en ung jente som aldri tidligere har hatt orgasme på egenhånd...Så han får noe å bryne seg på .Jeg tror nok ikke hun er like ENKEL som meg selv nei .... : ) . Slikking - det passer bedre å gjøre på klitoris .Da denne er mer sensitiv for selv fjærlett stimuli - enn g - punktet er .

Dere er så unge - så ikke stress sån .Hun jenta trenger nok litt tid også til å bare bli vandt til deg og at du berører hennes mest intime soner ... Hun er veldig ung og uerfaren ...gjelder vell dere begge . Snakk masse om sex og ha o tabuer dere imellom - så blir dere bedre kjent med hverandre etterhvert .Og når hun vil ha orgasme selv - så får hun det nok .Går ikke an å tvinge frem orgasme på folk som ikke aktivt går inn for det selv ...he he Mulig hun ikke er så opptatt av det - som du er TS foreløbig . Da sex er ganske nytt for henne enda .Og hun har åpent sinn og lite forventninger foreløbig . Selvfølgelig kan de aller fleste kvinner få orgasmer hvis de bestemmer seg for det . Bare et fåtall kvinner får aldri det - av en eller annen merkelig grunn . Har selv en veninne som er sånn og hun er over 30 !!! Fatter ikke at det går an jeg i den alderen .Selv hadde jeg da jevnlig orgasmer som 12 - 13 åring ...he he .Men de er et unntak vil jeg tro - de som aldri har fått orgasme på egenånd før de har sex som voksne med en partner .

Jeg syns personlig du har vært litt uheldig med denne jenta - siden hennes sexualitet er så utrolig lite utviklet , bevisst og modent på henne i den alderen hvor hun skal experimentere med en like ung partner .Det vil gi deg en extra vanskelig start som ung gutt også - med jenter og sex - enn du hadde nødvendigvis trengt akkurat nå . Men alle ungjenter er ikke slik ...her er det store variasjoner innen samme kjønn - på hvor selvbevisste de er sin egen kropp , sexualitet og egne orgasmer . Vell - mulig noen er utrolig sene utviklet på det området ...Men uansett - lykke til vidre med henne .

Gjest fisk20
Skrevet

Vel du forklarer en helt annen situasjon enn det jeg opplever.

For det første så er alle forskjellige

Vi er veldig åpne på området og hun sitter her å leser dette as we speak.

Uansett om jeg slikker veldig svakt, midt i mellom eller hardt er det det samme.

Hun begynner å kjile såpass mye at hun ikke har sjangs til å holde på lenger. Og ja jeg treffer g-punktet. Det er jeg sikker på for hun merker veldig stor forskjell når jeg treffer punktet og ikke. Dessuten så blir hun trangere og trangere . Faktisk trangere enn det jeg noen sinne har kjent når hun kniper.

Og hvordan fa** vet du om jeg er klønete eller ikke?

Og hun sier at hun absolutt ikke puster tyngre og later fordi hun vil ha fortgang i det. Hun nyter det veldig helt til kjilingen tar overhånd.

Gjest fisk20
Skrevet

Ellers må jeg si takk til dere andre som har prøvd å hjelpe oss. Får se hvordan det går :)

Gjest fisk20
Skrevet

Må også si at jeg mente ikke at jeg slikker g-punkt.

Mente at jeg slikker og stimulerer g-punkt

Gjest womenwomen
Skrevet
Vel du forklarer en helt annen situasjon enn det jeg opplever.

For det første så er alle forskjellige

Vi er veldig åpne på området og hun sitter her å leser dette as we speak.

Uansett om jeg slikker veldig svakt, midt i mellom eller hardt er det det samme.

Hun begynner å kjile såpass mye at hun ikke har sjangs til å holde på lenger. Og ja jeg treffer g-punktet. Det er jeg sikker på for hun merker veldig stor forskjell når jeg treffer punktet og ikke. Dessuten så blir hun trangere og trangere . Faktisk trangere enn det jeg noen sinne har kjent når hun kniper.

Og hvordan fa** vet du om jeg er klønete eller ikke?

Og hun sier at hun absolutt ikke puster tyngre og later fordi hun vil ha fortgang i det. Hun nyter det veldig helt til kjilingen tar overhånd.

Å jeg tror jeg skjønner problemet .Husker langt langt tilbake da jeg selv var tenåring - veldig ung ...he he

- Kanskje hun har litt hypersensitiv / overfølsom klitoris som er årsak til den ubehagelige kilefølelsen så hun må avbryte ? Da hun vanligvis ikke er herdet nok ( klitoris ) - vandt til å berøre klitoris direkte på den ? Men indirekte stimuli av klitten ved å gni bare leppene som skjuler klitoris .Det er en mildere stimuli - som hindrer den kilinga .Da klitten må herdes litt for å tåle direkte å bli tatt på ..da den er sinnsykt hyperfølsom - føler selv vanndråper ...på den osv Sier noe om hvor følsom den er - og hvor UTROLIG FORSIKTIG den må behandles - om det ikke skal være vondt eller ubehagelig .Gutter kan aldri begripe hvor forsiktig de må være ----kontra deres eget penishodet , som er mye mindre følsomt enn klitoris er .. Så hun ikke klarer fortsette ? MÅ være det som stopper henne . Overfølsomhet - eller kombinasjon av for kraftig hard stimuli av klitoris akkurat i øyeblikket når den kilingen starter som er litt ubehagelig mildt sagt .Vær mer lett på hånden / tungen .

Hun må herde seg selv til å tåle stimuli direkte på klitten .Rett og slett ved å gjenta dette - til hun blir vandt til det - og heller bare være fjærlett og fortsette stimuleringen ( men mildere og mye mye mer forsiktig ) når den kilinga starter .Etterhvert forsvinner denne overfølsomheten - som er ubehagelig.Men kan ta litt tid å bli vandt til den stimuleringen .Så vær tolmodig .Forsvinner nok av seg selv med tiden - den derre kilingen ..Hilsen WW

Gjest fisk20
Skrevet
Å jeg tror jeg skjønner problemet .Husker langt langt tilbake da jeg selv var tenåring - veldig ung ...he he

- Kanskje hun har litt hypersensitiv / overfølsom klitoris som er årsak til den ubehagelige kilefølelsen så hun må avbryte ? Da hun vanligvis ikke er herdet nok ( klitoris ) - vandt til å berøre klitoris direkte på den ? Men indirekte stimuli av klitten ved å gni bare leppene som skjuler klitoris .Det er en mildere stimuli - som hindrer den kilinga .Da klitten må herdes litt for å tåle direkte å bli tatt på ..da den er sinnsykt hyperfølsom - føler selv vanndråper ...på den osv Sier noe om hvor følsom den er - og hvor UTROLIG FORSIKTIG den må behandles - om det ikke skal være vondt eller ubehagelig .Gutter kan aldri begripe hvor forsiktig de må være ----kontra deres eget penishodet , som er mye mindre følsomt enn klitoris er .. Så hun ikke klarer fortsette ? MÅ være det som stopper henne . Overfølsomhet - eller kombinasjon av for kraftig hard stimuli av klitoris akkurat i øyeblikket når den kilingen starter som er litt ubehagelig mildt sagt .Vær mer lett på hånden / tungen .

Hun må herde seg selv til å tåle stimuli direkte på klitten .Rett og slett ved å gjenta dette - til hun blir vandt til det - og heller bare være fjærlett og fortsette stimuleringen ( men mildere og mye mye mer forsiktig ) når den kilinga starter .Etterhvert forsvinner denne overfølsomheten - som er ubehagelig.Men kan ta litt tid å bli vandt til den stimuleringen .Så vær tolmodig .Forsvinner nok av seg selv med tiden - den derre kilingen ..Hilsen WW

Det beskriver saken mye mer ja :)

Men hun blir overveldende kjilen der nede selv om at jeg ikke stimulerer klitoris direkte. Altså rundt, ved siden av , over, under , leppene osv. Uansett hvor forsiktig jeg er .

Hun stimulerer seg selv veldig sjeldent vis jeg ikke er der.

Takk for svar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...