Gå til innhold

Babycomp


Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes ikke bruksanvisningen til babycomp'en er så god :S Lurer derfor på hvordan jeg skal registrere mensen. Jeg måler temperaturen ca kl 6 hver morgen og registrerer at jeg ikke har mensen den dagen. Si at jeg da kl 8 finner ut at jeg får mensen, skal det etterregistreres samme dag (hvordan gjør jeg det?). Eller registreres det først dagen etter? Da blir det jo en dag feil i forhold til hvordan dette måles alle andre steder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen andre som har det problemet?

  • 9 måneder senere...
Skrevet

det står tydelig i min bruksanvisning ihvertfall. Når den er i klokkemodus trykker du først en gang på den runde knappen og så holder den inne til M lyser, bekreft så med pluss.

Jeg lurer på om noen kan svare på mitt "problem": Jeg målte for første gang i dag. Fikk opp temperatur og dag 23. Trykte på pluss (bare fordi) og da kom det opp --- --1. Hva er det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...