Convallaria_ Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Synes ikke bruksanvisningen til babycomp'en er så god :S Lurer derfor på hvordan jeg skal registrere mensen. Jeg måler temperaturen ca kl 6 hver morgen og registrerer at jeg ikke har mensen den dagen. Si at jeg da kl 8 finner ut at jeg får mensen, skal det etterregistreres samme dag (hvordan gjør jeg det?). Eller registreres det først dagen etter? Da blir det jo en dag feil i forhold til hvordan dette måles alle andre steder?
Convallaria_ Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #2 Skrevet 13. mai 2009 ingen andre som har det problemet?
Tante Skrevet 13. februar 2010 #3 Skrevet 13. februar 2010 det står tydelig i min bruksanvisning ihvertfall. Når den er i klokkemodus trykker du først en gang på den runde knappen og så holder den inne til M lyser, bekreft så med pluss. Jeg lurer på om noen kan svare på mitt "problem": Jeg målte for første gang i dag. Fikk opp temperatur og dag 23. Trykte på pluss (bare fordi) og da kom det opp --- --1. Hva er det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå