Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Elize
Skrevet (endret)

Jeg lurer på om noen har tatt kurs i legemiddelhåndtering og tatt eksamen etterpå? Noen som vet hvordan eksamen foregår? Eneste jeg vet er at eksamen tar to timer.

Endret av Elize
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

Jeg tok kurs i legemiddelhåndtering for 7 år siden, så jeg aner ikke om det har endret seg nå.

Husker ikke helt hvordan det var, men det gikk over flere dager med avsluttende eksamen.

Eksamen var helt grei, me jeg husker jeg var litt nervøs, for du kunne ikke ha mange feila for å stryke (jeg besto..) Det var ren pugging egentlig, også var det å beherske felleskatalogen og noen utregninger.

Lykke til!!

Gjest Gjest
Skrevet

det er nok veldig forskjellig hvordan den foregår.tok for 4-5 år siden, det var kun for hjelpepl/oms.arb. 6x4 timer tror jeg.eksamen var med ganske konkrete faktaspm og noe case oppg.ikke utregninger eller felleskatalog.vet ikke hvor mange feil vi kunne ha,fikk bare svr om bestått/ikke.

Gjest Gjest
Skrevet

Den jeg har vært borti bestod av:

- Sitt ned

- Få ark

- Fyll ut

- Gå hjem

Tok alt fra 15 min til 2 timer etter det jeg husker.

Fikke vite at omtrent ingen strøk på de testene, og den vi hadde håper jeg inderlig det stemmer. Men så er jeg "kun" assistent på et avlastningshjem, så det var ikke verdens mest avanserte test vil jeg tro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...