Gå til innhold

Avslørte trygdesvindel på facebook


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Supert at hun ble tatt. Slike trygdemisbrukere ødelegger for de som har et reelt og rettmessig behov for ytelsene, og at hun ble felt av egen dårskap, er til pass for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Supert at hun ble tatt. Slike trygdemisbrukere ødelegger for de som har et reelt og rettmessig behov for ytelsene, og at hun ble felt av egen dårskap, er til pass for henne.

du som skal bli sosionom burde jo tenke litt lenger enn det der, mange teorier på hvorfor mennesker handler som de gjør;) er ikke for spionvirksomhet til nav på den måten, organisert kriminalitet derimot bør det settes inn fler ressurser for å stoppe.... mange ansatte på nav disser mennesker, de ser ikke folk i situasjon, de lyger i vedtak..det går ut over små syke barn. Og nå jakter de de svakeste på facebook i beste sendetid;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chickpea
du som skal bli sosionom burde jo tenke litt lenger enn det der, mange teorier på hvorfor mennesker handler som de gjør;) er ikke for spionvirksomhet til nav på den måten, organisert kriminalitet derimot bør det settes inn fler ressurser for å stoppe.... mange ansatte på nav disser mennesker, de ser ikke folk i situasjon, de lyger i vedtak..det går ut over små syke barn. Og nå jakter de de svakeste på facebook i beste sendetid;)

Trygdesvindel er ikke noe annet enn tyveri, synes ingen synd paa de!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Trygdesvindel er ikke noe annet enn tyveri, synes ingen synd paa de!!!

vel..jeg har sett nav bruke makt de har feil..svindlere de også. De lyger bevisst og motsier seg selv i vedtak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det var annet en greit jeg!

Når vedkommende først skal forsøke å lure systemet så må mann bruke hue også - at hun ble tatt er hennes dummhet!

Samme som da jeg leste om en som var sykmeldt fra jobben og som samtidig la ut bilder av seg selv på youtube i full festmodus :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligvis var hun i Norway-nettverket og hadde stilt inn slik at alle i samme nettverk kunne se profilen hennes. Jeg var på Facebook en stund i det nettverket, og det var utrolig hvor mange som hadde profilen sin åpen for alle i samme nettverk. Så med litt slurv i privacy-innstillingene kan man fint bli "spionert" på av både sjefer og NAV-ansatte og diverse.

Aha, da lærte jeg noe nytt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
VG: Avslørte seg selv på facebook

Dette beviser vel bare at man må være forsiktig med hvor mye man utleverer av seg selv.

Hva synes dere? Er dette en ok måte å avsløre svindel på?

De hr flere metoder til å svsløre svindlere på....

Ansett en trygdekontrollør i hver by...vil være lønnsomt for staten.

se hvem som kommer ut om morran og skal på jobb, se hvem som sitter ved middagsbordet. ja, det er lov å ha eks på besøk,men det blir ikke betraktet som besøk når han spiser middag og drar på jobb derfra hver dag.

Kom på 5 stk som har det sånn mens jeg skrev

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Og nå jakter de de svakeste på facebook i beste sendetid;)

Du ser på trygdesvindlere som "de svakeste", jeg sier de er kriminelle. For det er de de er.

Applauderer denne saken. Jeg ble glad langt inn i hjarterota da jeg hørte noen hadde fått en smekk på fingeren for å "være smarte".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert at facebook kan brukes til noe nyttig.

Good job, du Nav-ansatte som oppdaget dette. :enig:

Det er likhet for alle. De fleste må jobbe, noen trenger trygd. Dette skal ordnes rettferdig.

:filer:

Endret av missLynch
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Godt at trygdesvindlene blir tatt, uansett grunn. 1-0 til oss som enten jobber og betaler skatt, eller de som får trygd på ærlig vis. Morsomt å se hvor mye facebook kan brukes til :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...